اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کاهش چشمگیر دمای هوا در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری از کاهش چشمگیر دمای هوای استان طی هفته جاری خبر داد.

کاهش چشمگیر دمای هوا در چهارمحال و بختیاری

شاهین پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز به تدریج با افزایش ابر شاهد بارش‌های پراکنده باران در سطح این استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی پر فشاری از اواخر روز یکشنبه از سمت غرب هوای این استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا آخر هفته شاهد بارش‌های متناوب برف و باران در سطح استان خواهیم بود.

پارسا از کاهش شش تا 12 درجه‌ای هوا در نقاط مختلف این استان خبر داد و گفت: از روز دوشنبه با ریزش هوای سرد از عرض‌های بالاتر دمای هوا در این استان طی هفته جاری شش تا 12 درجه سردتر خواهد شد.

وی دمای کنونی شهرکرد را 11 درجه سانتی‎گراد عنوان کرد و افزود: امروز دمای هوا در مرکز این استان نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش یافته است.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به دمای مناطق مختلف این استان در 24 ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوا در بروجن صفر درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 18 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای هوا در لردگان چهار درجه و بیشینه آن 24 درجه سانتی‎گراد، کمینه دمای هوا در سامان پنج درجه و بیشینه آن 20 درجه سانتی‎گراد، کمینه دمای هوا در کوهرنگ دو درجه سانتی‎گراد و بیشینه آن 18 درجه سانتی‎گراد، کمینه دمای هوا در فرخشهر هشت درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن نیز 21 درجه سانتی‎‌گراد اعلام شد.

وی ادامه داد: همچنین کمینه دمای هوا در اردل هفت درجه و بیشینه آن 22 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای هوا در بلداجی منفی دو درجه سانتی‎گراد و بیشینه آن 18 درجه سانتی‎گراد، کمینه دمای هوا در فارسان یک درجه سانتی‎گراد و بیشینه آن 20 درجه سانتی‎گراد، کمینه دمای هوا در بن یک درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 19 درجه سانتی‌گراد اعلام شد.

پارسا با اشاره به سردترین و گرمترین نقاط استان چهارمحال و بختیاری در 24 گذشته، گفت: در 24 ساعت گذشته بلداجی با دمای منفی دو درجه سانتی‎گراد سردترین و لردگان با دمای 24 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول