اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال استیل آذین گهر:

بازیکنان جدیدی را در نیم فصل جذب می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال استیل آذین گهر با بیان اینکه تیمش نیازمند جذب بازیکنان جدید و ترمیم برخی از پست‌های تخصصی است، گفت: در نیم فصل بازیکنان جدیدی را به خدمت خواهیم گرفت.

بازیکنان جدیدی را در نیم فصل جذب می‌کنیم

نادر فریاد شیران که تیمش به دلیل برخی مشکلات دیدارهای خانگی خود را در کرج برگزار می‌کند، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: زمانی که کادر فنی جدید هدایت گهر را بر عهده گرفت، به مدیریت باشگاه اعلام کردیم که در برخی پست‌ها نیازمند جذب بازیکن جدید هستیم.

وی افزود: مدیریت باشگاه نیز با قبول تحلیل کادر فنی، آمادگی خود را برای رایزنی با بازیکنان مورد نظر ما اعلام کرده است.

مربی تیم فوتبال استیل آذین گهر در پاسخ به این پرسش که تیمش در چه پست‌هایی نیاز به بازیکنان جدید دارد، گفت: تا پایان فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر زمان زیادی باقی نمانده است، لذا برای اینکه در تیم تنش و حاشیه‌ بی‌دلیل ایجاد نشود، تا زمان نهایی شدن خریدها، اخبار این نقل و انتقالات اعلام نخواهد شد.

*همه بازیکنان فعلی گهر را نیاز داریم

فریادشیران تاکید کرد: ما به همه بازیکنان فعلی گهر نیاز داریم و بر روی همه آنها به ویژه بازیکنان جوان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با این وجود به چند بازیکن جدید نیاز داریم که اسامی آنها از طریق کادر فنی به مدیریت باشگاه اعلام شده است.

فریادشیران افزود: البته تا نیم فصل از نظر قانونی حق جذب بازیکن را نداشته و حتی نمی‌توانیم به صورت رسمی با باشگاه‌های آنها مذاکره کنیم، به همین دلیل مدیریت باشگاه قبول کرده است که در زمان مقرر قانونی این خریدها را در دستور کار خود قرار دهد.

وی درباره شرایط تیم گهر نیز گفت: ما از تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل دیدار تیم ملی فوتبال با ازبکستان بیشترین استفاده را کرده و با برگزاری اردوی تدارکاتی و همچنین دیدارهای دوستانه نقاط ضعف خود را در حد توان و مقدورات برطرف کردیم.

فریادشیران در پایان تاکید کرد: شرایط فنی گهر نسبت به هفته‌های اخیر تغییرات مثبتی داشته و بازیکنان ما از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند، لذا امیدواریم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بتوانیم نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول