اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سایپای شمال در تدارک سفر به صدر جدول لیگ آزادگان

خبرگزاری فارس: تیم سایپای شمال با برد مقابل شهرداری بندرعباس به صدر جدول لیگ آزادگان نزدیک می‌شود.

سایپای شمال در تدارک سفر به صدر جدول لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، از سری رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان از هفته نهم دیدار بین دو تیم سایپای شمال و شهرداری بندرعباس در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شد که تیم سایپای شمال توانست در واپسین لحظات 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.

نیمه اول این دیدار نیمه تماشاگرپسندی نبود چراکه این دو تیم با تمام تلاش نتوانستند نتیجه دلخواه را کسب کنند و بدون گل این نیمه را به پایان بردند.

نیمه دوم که به نیمه مربیان مشهور است بسیار طوفانی آغاز شد. در این نیمه شهرداری بندرعباس توانست از جناح چپ میدان در دقیقه 52 روی ارسال هافبک خود شاهین مجیدی مهاجم این تیم را صاحب توپ کند تا وی با یک بغل پای ساده اولین گل این دیدار را درون دروازه سایپای شمال بکند.

نادر دست‌نشان مربی مازندرانی سایپای شمال پس از دریافت این گل با تعویض‌های خود توانست تحول زیبا در این نیمه ایجاد کند که 17 دقیقه بعد از دریافت گل در یک موقعیت تک به تک حسین کیانی مهاجم این تیم با تکل رضا مسلم‌زاده در داخل 18 قدم شهرداری بندر عباس سرنگون شد تا داور این دیدار نقطه پنالتی را نشان دهد که هادی ریاحی توانست اولین گل سایپا و گل تساوی را ثمر رساند.

سایپای شمال که پس از این گل به خود آمده بود حملات زیادی را توانست روی دروازه حریف ایجاد کند؛ البته دو موقعیت بسیار حساس را مهاجمان شهرداری بندر روی دروازه سایپا ایجاد کردند که با واکنش زیبای سعید ابراهیم‌پور دروازه‌بان آینده‌دار سایپا دفع شد.

در دقیقه 94 بازی علی نوریان دفاع تیم سایپای شمال از روی نقطه کرنر با ارسال یک پاس خوب هانی اسماعیلی مهاجم تیم خود را صاحب توپ کرده تا این بازیکن با یک شوت زیبا گل برتری این دیدار را به ثمر رساند تا این دیدار حساس با نتیجه دو بر یک به سود سایپای شمال به پایان رسد.

به گزارش فارس، تیم سایپای شمال با این برد با کسب 13 امتیاز در رده پنجم جدول گروه ب قرار گرفته است.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول