اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری گنبدکاووس:

عزت و اقتدار ملت ما از محرم است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: محرم موجب عزت و اقتدار ملت ما شده است.

عزت و اقتدار ملت ما از محرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‎سفلی صبح امروز در نخستین جلسه ساماندهی و نظارت بر شئونات فرهنگی با موضوع ماه محرم که در فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد بر حفظ جایگاه ماه محرم تاکید کرد و اظهار داشت: ولایت فقیه، مهدویت و عاشورا موجب وحدت و انسجام مردم ایران است.

وی قیام عاشورا و مهدویت را دو بال برای به اوج رسیدن و سعادت دانست و تصریح کرد: پیروزی ملت ما در مقابل دشمنان اسلام نشأت گرفته از محرم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس همچنین اذعان داشت: دشمنان اذعان کرده‌اند که علت شکستشان در توطئه‌ها بر علیه ملت ایران سه موضوع ولایت فقیه، مهدویت و عاشورا است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: محرم موجب اقتدار ملت ایران شده و دشمنان با انواع تحریم‎های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موفق نشده‌اند ملت ما را شکست دهند.

قزل‌سفلی با بیان اینکه حفظ شئونات فرهنگی در برگزاری مجالس عزاداری و دسته‌روی‎های ماه محرم و صفر ضروری است یادآور شد: برای نخستین سال است که بحث حفظ شئونات فرهنگی در مداحی‎ها، نحوه برپایی چادرهای عزاداری و بلندگوها در قالب جلسه شئونات فرهنگی طرح می‌شود بنابراین برای حفظ شئونات فرهنگی در عزاداری‎ها باید هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‎های عضو ستاد شهرستان وجود داشته باشد.

وی افزود: باید با توجه به محتوای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و تعمیق بخشی به برنامه‌ها و جلوگیری از ترویج بدعت‌ها و خرافات در برنامه‌های فرهنگی به ویژه آیین‌های عزاداری برنامه‌ریزی بهتری انجام داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه بر آموزش هیئت‎ها برای جلوگیری از انحرافات، بدعت‌ها و خرافات خبر داد.

حجت‌الاسلام علی فتحی گفت: جلسات متعددی با مسئولان هیئت‎های مذهبی داشته‌ایم.

وی بر اهتمام دستگاه‎های اجرایی ذیربط در برپایی نماز ظهر عاشورا تاکید کرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول