اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

ارائه 5 پیشنهاد منطقه ویژه پارس به کمیسیون بودجه مجلس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: ظرفیت‌ها و احکام بودجه‌ای در قالب پنج پیشنهاد از سوی سازمان منطقه ویژه پارس به رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارائه شد.

ارائه 5 پیشنهاد منطقه ویژه پارس به کمیسیون بودجه مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اعضای کمیسیون بودجه مجلس به پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز کشور است و نقش ارزنده‌ای در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش پارس جنوبی بسیار مهم است و باید با تمام توان و ظرفیت برای رشد و توسعه منطقه اهتمام ورزیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با مثبت ارزیابی کردن سفر کمیسیون بودجه مجلس به عسلویه خاطر نشان کرد: پیشنهادهای سازنده‌ای برای تامین منابع و ایجاد ظرفیت‌ها و ردیف‌های بودجه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های پایتخت انرژی کشور در این سفر ارائه شد که این پیشنهادها توسط کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در لایحه بودجه سال 92 بررسی می‌شود.

نصوری یادآور شد: در این سفر با اعضای کمیسیون بودجه به همراه وزیر نفت، مسائل مختلف از جمله وضعیت تحول و توسعه زیرساخت‌های منطقه ویژه پارس، طرح‌های پتروشیمی و فعالیت‌های انجام شده و پیشرفت فازهای پارس جنوبی و به ویژه در مورد افزایش تولید از میدان گازی پارس جنوبی بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تدوین پیش‌نویس لایحه بودجه سال 92 در حال انجام است؛ سفر کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به پارس جنوبی فرصت مناسبی برای بررسی نحوه تامین منابع و ظرفیت‌های بودجه‌ای برای توسعه منطقه ویژه پارس بود.

این مسئول گفت: ظرفیت‌ها و احکام بودجه‌ای در قالب پنج پیشنهاد از سوی سازمان منطقه ویژه پارس به رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارائه شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اضافه کرد: با ایجاد احکام بودجه‌ای پیشنهادی سازمان منطقه ویژه پارس در لایحه بودجه سال 92، ضمن تامین منابع مالی، شاهد پیشرفت و شتاب اجرای پروژه‌های متعدد در این منطقه راهبردی خواهیم بود.

نصوری اذعان داشت: در این سفر مقرر شد کمیته‌ای مشترک بین کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس و وزارت نفت ایجاد شود تا با طرح پیشنهادهای ارائه شده از سوی تمام شرکت‌های تابعه وزارت نفت و طرح احکام بودجه‌ای در لایحه بودجه سال 92، زیرساخت‌های مورد نیاز برای تکمیل زنجیره ارزش صنعت نفت در حوزه‌های بالادستی و پایین دستی توسعه یابد.

وی عنوان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای رشد و توسعه پارس جنوبی اهتمام ورزیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول