اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پارس جنوبی خبر داد

کشف کالای قاچاق 800 میلیونی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی پارس جنوبی از کشف و توقیف 23 تن برنج خارجی قاچاق در پارس جنوبی به ارزش 800 میلیون ریال خبر داد.

کشف کالای قاچاق 800 میلیونی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه خدابخش نیکنام بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار است و نقش این نیرو در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه غیر قابل انکار است.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد همکاری مطلوب مردم با پلیس بوده‌ایم و این امر موجبات بهبود وضعیت امنیتی را فراهم کرده است.

رئیس پلیس پارس جنوبی از کاهش 30 درصدی جرائم در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: این امر مهم نشان‌دهنده تلاش و فعالیت ماموران انتظامی و همکاری مردم با این نهاد است.                                                      شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در پارس جنوبی

نیکنام از توقیف خودروی حامل قاچاق در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: با تلاش پلیس پارس جنوبی یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

وی در تشریح جزئیات این عملیات اضافه کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی(ره)پارس جنوبی در حین کنترل محور اصلی و بازدید از خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو تریلی مظنون و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی مذکور، تعداد 575 کیسه برنج قاچاق 40کیلوگرمی به مقدار 23 هزار کیلوگرم برنج خارجی به ارزش تقریبی 800 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

نیکنام اذعان داشت: خودرو توقیف و راننده به همراه کالای کشف شده به منظور سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا شهرستان انتقال داده شد.

وی خواهان همکاری بیش از پیش مردم عسلویه با پلیس با رعایت قوانین، ترویج فرهنگ خود کنترلی و امر به معروف و نهی از منکر شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول