اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در احداث 4 فاز پارس جنوبی محقق شد

45 میلیون نفرساعت کار بدون حادثه در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رکورد 45 میلیون نفرساعت کار بدون حادثه در ساخت چهار فاز پارس جنوبی ثبت شد.

45 میلیون نفرساعت کار بدون حادثه در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) در پروژه فازهای 17 و 18، 20 و 21 به رکورد 45 ساعت کار بدون حادثه منجر به فوت دست یافت.

این رکورد در فازهای 17 و 18 پارس جنوبی 28 میلیون نفرساعت و در فازهای 20 و 21 نیز 17 میلیون نفرساعت کار بدون حادثه را در بر می‌گیرد.

توسعه دانش، توانمندی‌های سازمانی و پیشرفت‌های تخصصی همراه با پیاده‌سازی اصولی قوانین HSEQ از عوامل اصلی کسب این رکورد در کنار توجه، دقت و مسئولیت‌پذیری نیروهای شرکت بوده است.

شکل‌گیری شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت در سال 1366 با ماموریت نوسازی و بازسازی پالایشگاه‌های آسیب دیده از دوران دفاع مقدس آغاز شد و نخستین پروژه‌ای که به این شرکت سپرده شد، نصب واحد روغن‌سازی پالایشگاه اصفهان بود.

این شرکت به عنوان یک شرکت پیمانکاری «EPC» شناخته می‌شود که در حال تبدیل شدن به GC (پیمانکار عمومی) است و ظرفیت‌های تخصصی مورد نیاز برای عرضه خدمات حرفه‌ای تخصصی مانند مطالعات امکان سنجی، طراحی مفهومی، طراحی پایه و پایه پیشرفته، طراحی تفصیلی، تامین تجهیزات مورد نیاز به وسیله خرید از داخل، خارج یا ساخت داخل، عملیات ساختمان و نصب پالایشگاهی، عملیات پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی، بهره‌برداری و تعمیر و نگهداری و آموزش کارکنان بهره‌بردار را دارد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول