اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پارس جنوبی میزبان همایش سراسری سروران جوانان اهل بهشت

خبرگزاری فارس: همایش سروران جوانان اهل بهشت با حضور اندیشمندان اهل سنت و شیعه سراسر کشور در پارس جنوبی گشایش یافت.

پارس جنوبی میزبان همایش سراسری سروران جوانان اهل بهشت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه پیش از ظهر امروز در آیینی باشکوه با حضور جمعی از اندیشمندان، روحانیون، طلاب، نویسندگان و صاحب‌نظران شیعه و اهل سنت همایش سروران جوانان اهل بهشت در محل مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس آغاز شد.

مدیرعامل پارس جنوبی در این همایش ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به حضار اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و گسترش تعالیم اصیل اسلامی امری لازم است.

مسعود نصوری افزود: اسلام دستورات ارزشمندی برای زندگی انسان دارد و عمل به دستورات اسلام و قرآن موجب رشد و موفقیت انسان و جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان قطب و پایتخت انرژی کشور همزمان با توجه به زیرساخت‌های صنعتی و مهیا کردن شرایط برای شتاب‌دهی به تولید و برداشت بیشتر از مخزن مشترک، توجه و اهتمام جدی به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی منطقه را نیز در سرلوحه برنامه‌های خود دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، نقش مردم در کمک به توسعه میدان مشترک گازی پارس جنوبی را ستودنی برشمرد و خاطر نشان کرد: وحدت همگانی در بخش عسلویه به عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های کمک به توسعه و شتاب‌دهی به اجرای پروژه‌ها در منطقه ویژه پارس محسوب می‌شود که قابل ستایش است.

وی همچنین به بیان جایگاه و نقش صنعت بالنده نفت و پارس جنوبی در کمک به رشد اقتصادی، صنعتی و انرژی کشور پرداخت.

بر اساس این گزارش، همایش سروران جوانان اهل بهشت با دو محور، سبط اکبر، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و اسوه آزادگی و ایثار، الگوی کامل پاسداری از دین و ارزش‌های دینی، سیدالشهداء امام حسین (ع) و با استقبال پرشور جوانان شیعه و اهل سنت استان بوشهر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گشایش یافت.

در این همایش، معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت در استان بوشهر، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه کشور، عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین طائب استاد حوزه و دانشگاه، قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب و نماینده ولی فقیه در استان کردستان به بیان سخن و دیدگاه‌های خود می‌پردازند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول