اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

امکان افزایش ظرفیت سیمان یاسوج به 1000 تن

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز رضایت از وضعیت تولید و روند کار در کارخانه سیمان یاسوج گفت: با افزایش نیروی انسانی امکان افزایش ظرفیت این کارخانه از 700 به هزار تن وجود دارد.

امکان افزایش ظرفیت سیمان یاسوج به 1000 تن

 سید حسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سئوالی در زمینه نحوه برخورد با مالکان خودروهای سنگین که برای کار در شرکت سیمان و حمل محصول این کارخانه تسهیلات گرفته و خودرو خریداری کرده اما، در جاهای دیگر مشغول به کار هستند، اظهار کرد: این یکی از معضلاتی است که کارخانه سیمان با آن دست و پنجه نرم می‌کند و ما حتما با آن برخورد می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به زودی جلسه‌ای با دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل خواهیم داد و با محوریت اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها به این معضل و رفع آن خواهیم پرداخت.

صابری در ادامه به بازدید سرزده و چند روز اخیر خود از کارخانه سیمان یاسوج سخن به میان آورد و گفت: بدون اطلاع و حتی بدون همراهی نماینده‌ای از کارخانه از مجموعه سیمان و ایستگاه شن و ماسه آن بازدید کردم که متوجه شدم روند کار در آن خوب و مثبت است.

وی با ابراز امیدواری از فضاسازی خوبی که در این مجموعه صورت گرفته عنوان کرد: امیدواریم با مجوزی که کارخانه سیمان یاسوج برای صادرات گرفته و با همت و تلاش بیشتر صادرات غیرنفتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش پیدا کند.

مسئول ارشد اجرایی در این استان به امکان افزایش تولید این کارخانه از 700 به هزار تن اشاره کرد و گفت: این در صورتی است که نیروی انسانی خود را افزایش دهند و اگر بخواهند بیش از هزار تن نیز تولید داشته باشند باید خط جدیدی اضافه کنند.

صابری در پاسخ به سئوال فارس در زمینه برخی دغدغه‌ها در مورد مشکلات زیست محیطی که این کارخانه ایجاد کرده است، گفت: در بازدید خود به چنین موضوعی نرسیدم و فکر نمی‌کنم کارخانه سیمان یاسوج مشکل زیست محیطی برای منطقه دشت‌روم ایجاد کند.

وی تصریح کرد: این کارخانه کمک بزرگی به ایجاد اشتغال در منطقه کرده و اکنون بسیاری از جوانان بومی همان منطقه از وجود این کارخانه امرار معاش می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول