اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

دولت مقتدرانه با افراد سودجو برخورد کند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: دولت باید با قاطعیت نظم بازار را در دست گرفته و با افراد سودجو برخورد کند.

دولت مقتدرانه با افراد سودجو برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی ناطقی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به مسائل مهم کشور به ویژه در حوزه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ما طی سال‌های اخیر سختی‌های بسیاری را تحمل کرده و هنوز هم برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب حاضر به تحمل مسائل و مشکلات هستند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل تورم و برخی التهابات در فضای اقتصادی و بازار که طی ماه‌های اخیر ایجاد شد را با صبوری تحمل کرده و این امر نشان دهنده درک بالای ملت ایران از شرایط روز ایران و جهان است.

خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: اگر چه مردم ما صبورانه مشکلات را تحمل می‌کنند، اما مسئولان کشور به ویژه سران قوا وظایفی دارند که نمی‌توان از کنار آنها به راحتی عبور کرد.

ناطقی گفت: یکی از این وظایف دولت تنظیم بازار و فراهم کردن شرایط مناسب اقتصادی در کشور است تا مردم بتوانند در این بازار نیازهای خود را تامین کرده و به داد و ستد بپردازند.

وی تاکید کرد: افزایش قیمت‌های اخیر به دلایل مختلفی مربوط می‌شود که بخشی از آن مربوط به تحریم‌ها و برخی دیگر نیز عملکرد افراد سودجو در بازار است.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: دولت باید با اقتدار با این افراد سودجو که تنها به منافع خود فکر می‌کنند برخورد کرده و اجازه ندهد عده‌ای معدود مشکلات اقتصادی مردم را بیشتر کند.

وی در پایان گفت: انتظار مردم این است که دولت قاطعانه شرایط مناسب اقتصادی برای فعالیت و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول