اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

برخی با بزرگنمایی نقاط ضعف جزئی به نفع دشمن تلاش می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: برخی از اشخاص بی‌توجه به نتیجه کارشان همگام با دشمنان قدم برداشته و با بزرگنمایی نقاط ضعف جزئی ناخواسته به نفع دشمن تلاش می‌کنند.

برخی با بزرگنمایی نقاط ضعف جزئی به نفع دشمن تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر گفت: سیمای مرکز لرستان با پخش برنامه بی تعارف خدمات و فعالیت‌های مثبت دولت عدالت محور را زیر سئوال می‌برد و پخش تنها مشکلات جفا در حق دولت است.

امام جمعه پلدختر افزود: صدا و سیمای مرکز لرستان باید در کنار مشکلات، عملکرد و خدمات خوب دولت و نظام را منعکس کند و موجبات امید و نشاط مردم را فراهم کند.

وی تصریح کرد: خدمات دولت نهم و دهم به مردم لرستان در بخش‌های مختلف زیربنایی، عمرانی، فرهنگی و اقتصادی ستودنی است که جا دارد، سیمای مرکز استان به این مهم نیز توجه کند.

لروند خاطرنشان کرد: مردم استان لرستان هرچه دارند، از مراکز آموزش عالی گرفته تا گاز، آب، برق، جاده، مراکز بهداشتی و بیمارستان به برکت نظام جمهوری اسلامی است و صدا و سیمای مرکز لرستان به این بخش هم توجه کند.

امام جمعه پلدختر گفت: زیر سئوال بردن دولت بی‌انصافی بزرگی است که زمینه تبلیغ علیه نظام اسلامی توسط رسانه‌های استکباری را فراهم می‌کند.

وی افزود: چشم بستن بر خدمات بزرگ دولت و زیر سئوال بردن اقدامات ارزنده آن در شرایطی که کشور با تهدیدها و تحریم‌های مضاعف دشمنان رو به رو شده، تنها می‌تواند دشمنان نظام را خوشحال کند.

لروند تصریح کرد: برخی از اشخاص بی‌توجه به نتیجه کارشان همگام با دشمنان قدم برداشته و با بزرگنمایی نقاط ضعف جزئی ناخواسته به نفع دشمن تلاش می‌کنند.

خطیب جمعه پلدختر همچنین به سالروز ارتحال علامه طباطبایی اشاره کرد و گفت: آن عالم ربانی از چهره‌های ماندگار تشیع و حوزه‌های علمیه است که خدمات شایانی را به جهان اسلام، مکتب تشیع و حوزه‌های علمیه ارائه داده که امروز تفسیر المیزان مانند نگینی در میان سایر تفسیرها می‌درخشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم اشاره کرد و گفت: عزاداری علاوه بر ثواب اخروی نوعی بعد سیاسی هم دارد و به مثابه دهن کجی به استکبار جهانی است.

لروند به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: باید فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه نهادینه شود و تمام طبقات بویژه جوانان از مطالعه کتاب‌های ارزشمند غفلت نکنند.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول