اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال البدر کنگ در سخنانی قابل تامل

مسئولان هرمزگانی به بی‌توجهی‌ خود پیرامون البدر پایان دهند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال البدر کنگ با بیان اینکه تیمش در لیگ دسته یک در 26 بازی بدون باخت به سوپر لیگ صعود کرده است، گفت: وقت آن رسیده که مسئولان شهرستان و استان به کم‌همتی‌های‌ خود پیرامون این تیم پایان دهند.

مسئولان هرمزگانی به بی‌توجهی‌ خود پیرامون البدر پایان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، محمدرضا اسلامی که سرمربیگری تیم ملی جوانان را نیز بر عهده داشته است، پنج‌شنبه‌شب پس از پایان بازی دو تیم البدر کنگ با تیم نفت سپاهان تهران که با نتیجه 93 بر 86 به سود تیم میزبان تمام شد، ضمن انتقاد شدید از بی‌توجهی مسئولان استانی و شهرستانی در هرمزگان اظهار داشت: احترام فراوانی برای مردم کنگ، لنگه و هرمزگان قائل هستم و دلیل بودنم در بندرکنگ به خاطره گرمای وجود این مردم است.

وی با بیان اینکه متاسفانه مسئولان شهرستان کنگ و حتی هیئت بسکتبال هرمزگان با بی‌توجهی تمام به این تیم می‌نگرد افزود: در حالی که باشگاه هیچ درخواستی از آنها ندارد مشخص نیست چرا به ساماندهی و بهبود سالن موجود شهر نیز بی‌توجهند.

سرمربی تیم بسکتبال البدر کنگ اضافه کرد: وضعیت سالن به حدی نابسامان است که باید گفت این سالن در شأن بازی‌هایی در این سطح قرار ندارد و نباید مسئولان مربوطه در شهرستان و استان این همه بی‌توجه باشند.

اسلامی با بیان اینکه بسیاری از استان‌ها برای داشتن امتیاز یک تیم سوپر لیگی سر و دست می‌شکنند افزود: علی‌رغم علاقه مردم این شهرستان و استان به ورزش بسکتبال، انگار برای مسئولان این استان و شهرستان اصلاً مهم نیست که تیمی از این استان پس از سال‌ها و در واقع از سال 1948 که سال ورود بسکتبال به جمع ورزش‌هاست برای نخستین بار به بالاترین سطح ورزش بسکتبال کشور صعود کرده است.

وی اظهار داشت: واقعاً با نگاهی به وضعیت سالن به ویژه نور آن و سیستم سرمایشی آن در می‌یابیم که مسئولان مربوطه نهایت بی‌توجهی را به این سالن و تیم البدر دارند.

اسلامی تاکید کرد: این وضعیت اصلاً درست نیست و باید گفت که مسئولان تنها و تنها قول داده‌اند و کاری تاکنون در این رابطه انجام نداده‌اند.

وی در پایان اضافه کرد: به نظر من مردم این شهرستان بی‌هیچ وجه محروم نیستند چراکه از صفا، غیرت و صمیمیتی بالا برخوردارند و این نشان از طبع والا و منش آنها دارند که در محرومیت امکاناتی توانسته‌اند فرهنگ خود را به وسیله ورزش به رخ بسیاری از استان‌های کشور بکشند.

سخنان محمدرضا اسلامی در حالی ایراد می‌شود که در سالن برگزاری مسابقه روز پنج‌شنبه تیم البدر کنگ هیچ کدام از مسئولان هیئت بسکتبال هرمزگان و مسئولان شهرستان بندرلنگه حضور نداشتند.

علاوه بر این، سالن برگزاری مسابقه نیز از وضعیت مناسبی به ویژه در بخش مسائل مربوط به تماشاچیان، خبرنگاران، نور و سیستم سرمایشی برخوردار نبود.

تیم البدر با این برد با کسب چهار امتیاز در رده ششم جدول لیگ 10 تیمی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

این تیم در بازی آینده خود در مقابل تیم زنجان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول