اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم

عرضه بازی رایانه‌ای عملیات انهدام 2 تا دو ماه دیگر

خبرگزاری فارس: بازی رایانه‌ای عملیات انهدام دو، نبرد خرمشهر، دومین بازی رایانه‌ای از مجموعه بازی‌های رایانه‌ای سه بعدی عملیات انهدام است که به شبیه‌سازی عملیات بیت‌المقدس می‌پردازد و دو ماه دیگر عرضه خواهد شد.

عرضه بازی رایانه‌ای عملیات انهدام 2 تا دو ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم، بازی رایانه‌ای عملیات انهدام دو، نبرد خرمشهر، دومین بازی رایانه‌ای از مجموعه بازی‌های رایانه‌ای سه بعدی عملیات انهدام است که تلاش کرده تا از ظرفیت جاری محتوایی، فنی و گرافیکی ساخت بازی‌های رایانه‌ای درون کشور استفاده کرده و با ارائه یک بازی پرتحرک و با محتوا، گوشه‌ای از رشادت‌ها و زحمات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ آن را به تصویر بکشد.

این بازی به سبک «اول شخص تیرانداز» است که با شبیه‌سازی دقیق عملیات، بازیکن را با حال و هوای آن دوران آشنا می‌سازد، به گونه‌ای که مخاطب در نقش نوجوان رزمنده‌ای به نام ابوالفضل و به عنوان یکی از هزاران رزمنده شرکت‌کننده در عملیات به انجام فعالیت‌های مختلف نظامی می‌پردازد تا بتواند یک پیروزی بزرگ را نصیب کشور کرده و شهر خرمشهر را در نهایت فتح کند.

این بازی دارای پنج مرحله بوده و محیط کاربری آسان و پرتحرک، وجود اقلیم‌های مختلف در بازی، گرافیک‌ زیبا، هوش مصنوعی قوی و داشتن داستان منطقی و زیبا از جمله مزیت‌های این بازی است.

بازی عملیات انهدام دو به سبک FPS با کیفیت فوق‌العاده طراحی شده که قابل اجرا در کنسول‌های بازی Xbox، PlayStation، اینترنت و موبایل است.

عملیات انهدام دو تا دو ماه دیگر به همت شرکت بنیسی و با حمایت بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس وارد بازار خواهد شد.

این شرکت که ارائه مفاهیم عمیق دینی و ملی در قالب بازی‌های رایانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است از فرصت نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم استفاده کرده و از علاقه‌مندان این بازی برای ارائه این محصول ثبت‌نام کند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول