اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر

مشکلات بیمارستان کنگان بررسی شد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر در بازدید سرزده از بیمارستان کنگان، مسایل و مشکلات موجود در این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

مشکلات بیمارستان کنگان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان فریدون حسنوند پنج‌شنبه ‌شب در بازدید سرزده از بیمارستان کنگان بر لزوم خدمات‌رسانی بهینه و مستمر به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات ممکن به مردم ارائه شود و همه مسئولان در این راستا وظیفه دارند.

استاندار بوشهر ضمن بررسی مسائل و مشکلات این مرکز درمانی و بخش اورژانس بیمارستان کنگان با تعدادی از مراجعه‌کنندگان و بیماران گفتگو و مشکلات را از زبان آنان شنید.

حسنوند تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان بسیار مهم و ارزشمند است و باید به سلامت مردم اهمیت بیشتری بدهیم و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم توجه لازم را به امر بهداشت و درمان داشته باشند.

استاندار بوشهر در حاشیه بازدید از بیمارستان کنگان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و فرماندار کنگان تماس گرفت و برخی از مشکلات این بخش درمانی را پیگیری و دستورات لازم را برای حل آنان صادر کرد.

حسنوند اضافه کرد: مسئولان باید به صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و هیچ گونه کم‌کاری در خدمات‌رسانی به مردم پذیرفتنی نیست.

استاندار بوشهر همچنین در سفر به شهرستان کنگان به‌طور سرزده از طرح‌های عمران شهری در شهر عسلویه و بندر نخل‌تقی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، فریدون حسنوند استاندار بوشهر پنج‌شنبه با حضور در شهرستان کنگان علاوه بر بازدید از شهرها و روستاهای مختلف شهرستان کنگان از پارس جنوبی نیز بازدید کرد.

دیدار با وزیر نفت و بررسی نحوه اجرای مصوبات سفرهای دولت در استان بوشهر نیز از جمله برنامه‌های استاندار بوشهر در سفر به شهرستان کنگان است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول