اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کهک عنوان کرد

کم‌کاری در اجرا و پایان پروژه‌های حفاری از سوی پیمانکاران

خبرگزاری فارس: شهردار کهک گفت: پیمانکاران به دلیل کمبود دستمزد در اجرا و پایان پروژه‌های حفاری کم‌کاری کرده و خسارات فراوانی را به شهرداری تحمیل می‌کنند.

کم‌کاری در اجرا و پایان پروژه‌های حفاری از سوی پیمانکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم فاضل بهنیا امروز در نخستین جلسه کمیسیون اقدامات عمرانی شهرستان قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به ناهماهنگی‌های شرکت‌های حفار با شهرداری کهک اظهار کرد: با وجود تذکرات فراوان، این شرکت‌ها به دلایل گوناگون همکاری مطلوبی با شهرداری ندارند.

وی افزود: شرکت‌های حفار زمان مشخصی را برای اجرای پروژه‌ها به شهرداری اعلام نمی‌کنند و زمان اجرای پروژه حفاری به قدری طولانی می‌شود که موجب نارضایتی مردم می‌شود.

شهردار کهک ادامه داد: شهرداری کهک برای اتمام هر چه زودتر این پروژه‌ها مجبور است به همکاری با آنان بپردازد.

وی اضافه کرد: بسیاری از پیمانکاران که برای اجرای پروژه‌های حفاری با شرکت‌های حفار قرارداد می‌بندند در اجرا و پایان کار خود کم‌کاری می‌کنند.

وی به دلیلی که پیمانکاران برای این کم‌‌کاری به آن تکیه می‌کنند اشاره و تصریح کرد: پیمانکاران پایین بودن دستمزد را مهم‌ترین علت این کم‌کاری عنوان می‌کنند.

بهنیا با انتقاد از کم‌کاری پیمانکاران در اجرا و پایان پروژه‌های حفاری تصریح کرد: این کم‌کاری موجب می‌شود در نوارهایی که در سطح شهر کهک مورد حفاری قرار گرفته است به اندازه کافی آسفالت استفاده نشود.

وی گفت: اجرای هدفمندی یارانه‌ها موجب شده است هزینه‌های فراوانی از سوی شرکت‌های حفار به شهرداری کهک تحمیل شود.

شهردار کهک اذعان کرد: باید با تصویب دریافت یک ضمانت‌نامه اجرایی از شرکت‌های حفار برای انجام پروژه‌های حفاری جلوی اینگونه کم‌کاری‌ها در اجرای پروژه و هزینه‌های تحمیلی به شهرداری گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که ضمانت اجرایی به شهرداری داده شود شهرداری نیز متحمل هزینه‌های بیهوده نمی‌شود و حقوق از دست رفته خود را باز می‌یابد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول