اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت فرمانداری شهرستان بویراحمد

3 طرح با 74 مورد حفاری در شهر یاسوج به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: طرح‌های مصوب شده در کمیسیون حفاری شهرستان بویراحمد سه طرح مصوب شده با 74 مورد حفاری در سطح شهرستان بویراحمد است.

3 طرح با 74 مورد حفاری در شهر یاسوج به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز جلسه کمیسیون حفاری شهرستان بویراحمد با حضور اعضای کمیسیون، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

محمد الفونه در انتقاد به برخی دستگاه‌ها و مسئولین مرتبط با حفاری در سطح شهرستان بویراحمد اظهار کرد: به منظور کاهش مشکلات و زیباسازی شهر، دستگاه‌های ذی‌ربط  تسریع در ترمیم فنی حفاری‌ها را از اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: هیچگونه سهل‌انگاری از مدیران دستگاه‌های حفار پذیرفتنی نبوده و در صورت بروز هرگونه کوتاهی در روند تسریع و ترمیم حفاری‌ها، با اقدامات لازم مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود.

رئیس کمیسیون حفاری شهرستان بویراحمد به نحوه مرمت و غیر اصولی بودن حفاری‌ها در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه‌های ناظر بر مرمت و بازسازی حفاری‌ها در سطح شهر باید برنامه کاری خود را مطابق با قانون و توجه به حقوق شهروندان آن منطقه اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرمت‌های نامناسب و غیر اصولی علاوه بر دوباره‌کاری و افزایش هزینه‌ها، اشکالات موجود در معابر را تشدید می‌کند‌ و موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.

الفونه در ادامه با تذکر به نحوه حفاری ادارات گاز، آبفای شهری و شرکت مخابرات افزود: با توجه به میزان نارضایتی عمومی نسبت به طولانی شدن ترمیم حفاری‌های سطح شهر و مشکلاتی که از قبل آن برای مردم ایجاد شده لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات لازم جهت کاهش مشکلات مردم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: به منظور رعایت کیفیت در ترمیم حفاری‌ها و مشخصات خصوصی و فنی، مسئولان آزمایشگاه مکانیک خاک نظارت جدی بر این امر داشته باشند.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان بویراحمد به طرح‌های مصوب شده اشاره کرد و گفت: شرکت گاز نسبت به ترمیم و آسفالت حفاری‌های ایجاد شده در روستاهای مازه خریده، کرد لاغری، علی‌آباد و دیگر روستاهایی که در سال جاری اقدام به انشعاب کرده اقدامات لازم را انجام دهد.

الفونه ادامه داد: اداره برق نسبت به جابه‌جایی پایه‌های برق مانع در روستاهایی که طرح هادی آنها در حال اجراست و همچنین شهرداری یاسوج نسبت به اصلاح جمع شدگی آسفالت و سرعت‌گیر واقع در سراشیبی راهنمایی (روبه‌روی پارک معلم) که از مصوبات قبلی کمیسیون بوده پیگیری و بررسی لازم را انجام دهد.

در این جلسه ترمیم 74 مورد حفاری‌های سطح شهر یاسوج، مادوان و سایر روستاهای اقماری یاسوج که از سوی کارشناسان کمیسیون حفاری مورد بازدید قرار گرفته تصویب و جهت اجرا به دستگاه‌های خدماتی ابلاغ شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول