اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان:

اخلاق و رفتار فرماندهان الگوی بسیجیان در عملکرد قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: اخلاق و رفتار فرماندهان الگوی بسیجیان در عملکرد قرار گیرد.

اخلاق و رفتار فرماندهان الگوی بسیجیان در عملکرد قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس بابایی ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول بسیج علمی کاربردی استان زنجان به بیان مطالبی در زمینه منویات رهبری در دوران دفاع مقدس  و تحلیل مسائل و وقایع روز پرداخت.

وی با اشاره به اینکه اخلاق و رفتار فرماندهان دوران جنگ باید الگو و سرمشق بسیجیان امروز قرار گیرد، اضافه کرد: مسئولان بسیج باید ضمن تعامل و تماس مداوم با یکدیگر از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان در پایان سخنان خود به بیان مطالبی در بخش پایانی سخنان خود به بیان مباحثی در زمینه وضعیت و تحولات منطقه پرداخت.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس واحد استانی با توضیحاتی در ارتباط با موضوع کار جلسه و نحوه جذب حداکثری دانشجویان در بسیج دانشجویی مراکز و همچنین اشاره به تشکیل نظام ملی مهارت و فناوری، و نقش بسیج دانشجویی در معرفی و گسترش فعالیت‌های مهارت محور، آنرا را مهم ارزیابی و خواستار  تقویت هر چه بیشتراین حوزه را خواستار شد.

محمد فتحی در ادامه سخنان خود گفت: حس مسئولیت‌پذیری، فرهنگسازی و داشتن تفکر بسیجی در جامعه را ازمهمترین برنامه‌ها بسیج اشاره کرد و خاطر نشان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب دانشجویان را افسران جنگ نرم و اساتید را فرماندهان جنگ نرم فرمودند: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همدلی این افسران و فرماندهان تمام حوزه های بسیج دانشجویی را فعال کنیم تا گام موثری برای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب برداریم.

لازم به ذکر است، همایش مسئولان بسیج دانشجویی مراکز علمی کاربردی، که با حضور رئیس واحد استانی، مسئول بسیج دانشجویی استان، کارشناس واحد استانی و مسئولان پایگاه‌های مراکز علمی کاربردی همراه بود، عبدالله کرم‌زاده به عنوان مسئول بسیج دانشجویی واحد استانی معرفی شد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول