اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا ـ 9

رادیو سمنان به معرفی برنامه‏های بسیج می‏پردازد

خبرگزاری فارس: معاون صدای صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: ظرفیت‌های رادیو سمنان در هفته بسیج به معرفی بسیج و تبین تفکر بسیجی اختصاص می‌یابد.

رادیو سمنان به معرفی برنامه‏های بسیج می‏پردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالرضا دهرویه پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی هفته بسیج در استان سمنان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی و انعکاس فرهنگ و تفکر بسیجی، ترویج معارف دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و تلاش برای این موضوع، رسالت رسانه‌های انقلاب اسلامی و از وظایف مسئولان حوزه رسانه است.

وی افزود: هر چند که گاهی در مورد قدرت تاثیرگذاری رسانه بر افکار عمومی‌،‌ اغراق می‌شود اما نمی‌توان منکر تاثیرگذاری آن شد.

دهرویه بیان کرد: قدرت رسانه‌ها در تأثیرگذاری بر جامعه باید برای بسیج استفاده شود، چراکه بسیج مفهومی جدای از معنویت، امنیت و کار و خدمت صادقانه نیست.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز سمنان بیان کرد: بخش‌های مختلف برنامه‌های صدای سمنان در طول هفته بسیج، به معرفی اقشار مختلف بسیج و اطلاع‌رسانی برنامه‌های این هفته اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، اقشار مختلف بسیج، کارشناسان و نخبگان بسیج در رادیو سمنان حضور یابند.

دهرویه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به زودی برنامه‌های صدای سمنان افزایش یافته و تا ساعت 22 ادامه خواهد یافت، امیدواریم برنامه‌های بیشتر و مورد نیاز مخاطبان را تولید کنیم.

وی تصریح کرد: تولید و پخش برنامه‌هایی با رویکرد دفاع مقدس و بسیج، مورد توجه رسانه‌ استانی است و در طول سال ادامه دارد.

جلسه کمیته اطلاع‌رسانی هفته بسیج با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‏‏فقیه در سپاه استان سمنان، قائم مقام و معاونان سیما، صدا و اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز سمنان و مدیر خبرگزاری‌ فارس استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول