اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی قزوین هشدار داد

مراقبت از وسایل و اشیای قیمتی در خودرو

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: از به جا گذاشتن اشیاء با ارزش در داخل خودرو خود خودداری کنید تا موجب تحریک سارقان نشود.

مراقبت از وسایل و اشیای قیمتی در خودرو

دانیال صمدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پیشگیری از سرقت لوازم داخل اتومبیل اظهار کرد: اگر بسته‌ای داخل اتومبیل دارید آن را در معرض دید قرار ندهید.

این مسئول ادامه داد: از به جا گذاشتن کیف ولو خالی، گوشی تلفن همراه و سایر اشیاء با ارزش در داخل اتومبیل موجب تحریک سارقان می‌شود، پرهیز کنید.

مسئول اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: سعی کنید برای اتومبیل خود از رادیو پخش‌های کشویی یا پنل‌دار استفاده کرده و هنگام ترک اتومبیل آن را بردارید.

صمدی‌‌زاده با اشاره به برداشتن سریال رادیو پخش اتومبیل اضافه کرد: شماره سریال پخش اتومبیل خود را یادداشت کرده تا در صورت وقوع سرقت آن را به پلیس ارائه دهید.

این مسئول با بیان اینکه از جا گذاشتن وسایل با ارزش در اتومبیل خودداری کنید، تصریح کرد: برای پیشگیری از وقوع سرقت سعی کنید، کیف پول، اشیاء با ارزش خود را در معرض دید در داخل خودروی بدون سرنشین قرار ندهید.

مسئول اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: تا جایی که ممکن است در منطقه پر رفت و آمد و روشن تردد کنید، هنگام ترک اتومبیل از جا گذاشتن سند، کارت و سایر اوراق شناسایی در داخل خودداری کنید.

صمدی‌زاده در خاتمه یادآور شد:‌ اتومبیل خود را به دزدگیر مجهز کرده، از نصب دزدگیر توسط افراد متفرقه و ناشناس بر روی اتومبیل خود جدا خودداری کنید.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول