اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده:

آگاهی بخشی از فاکتورهای مهم پیشگیری از سرقت است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده گفت: آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی از فاکتورهای مهم پیشگیری از سرقت محسوب می‌شود.

آگاهی بخشی از فاکتورهای مهم پیشگیری از سرقت است
به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، سعید خلجی ظهر امروز چهارمین جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان خدابنده، از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و سپاه به دلیل تلاش مجدانه در راستای تأمین امنیت در منطقه و تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با جرایم تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در مبارزه با اشرار تحسین‌آمیز بود، افزود: در نظام جمهوری اسلامی برای تأمین امنیت فراگیر در جامعه همه باید تلاش کنند.
معاون فرماندار خدابنده یادآور شد: با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها و با احساس مسئولیت بیشتر باید در این مسیر گام برداشت.
وی جدی گرفتن منابع مخبرین و بهره‌گیری از توان بسیج‌، دهیاران و شوراهای اسلامی را در امر کاهش سرقت مهم دانست، تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این راستا موجب ایجاد امنیت در جامعه شده است.
خلجی با اشاره به اقدامات ضروری دستگاه‌های دولتی در حفاظت از بیت‌المال‌ بیان داشت: آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی از فاکتورهای مهم پیشگیری از سرقت محسوب می‌شود.
وی اطلاع‌رسانی‌های لازم برای صیانت از اموال عمومی را مهم ارزیابی کرد و گفت: همه بخشداران باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
بخشداران تابعه و اعضای کمیسیون با گزارشی از اقدامات به عمل آمده در حوزه مسئولیتی و مأموریتی خود به ارائه نظرات و پیشنهادات در خصوص مقابله با سرقت سیم برق پرداختند.
امور برق لیست پیمانکاران جدید را در اختیار بخشداران قرار دهد، استفاده از شبگردان روستایی به عنوان دیده‌بان‌، استفاده از توان منابع مخبرین مردمی توسط دستگاه‌های متولی، اطلاع‌رسانی‌های لازم برای صیانت از اموال عمومی توسط بخشداران و دهیاران، اطلاع‌رسانی جهاد کشاورزی از طریق پیامک به کشاورزان برای حراست از تأسیسات برقی چاه‌ها برخی از مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول