اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول والیبال کشور

دلیران دشتی 3 بر صفر عقاب تهران را شکست داد

خبرگزاری فارس: از سری مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور، تیم دلیران دشتی نماینده استان بوشهر 3 بر صفر عقاب تهران را شکست داد.

دلیران دشتی 3 بر صفر عقاب تهران را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی نخستین بازی از سری مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور جام شهید تهرانی‌مقدم که صبح امروز بین دو تیم والیبال دلیران دشتی نماینده استان بوشهر و عقاب تهران در سالن بهمن مجموعه ورزشی شهید توسلی خورموج برگزار شد و تیم والیبال دلیران دشتی در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 11 تیم والیبال عقاب تهران را شکست داد.

در حاشیه این بازی نماینده فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن تقدیر از تماشاگران گفت: تیم دلیران دشتی با زیرگروه در لیگ دسته دو شروع کردند و با بازی‌های خوبی که انجام دادند به دسته یک راه یافتند.

شهرام محضری افزود: تیم دشتی با توجه به اینکه تجربه برگزاری مسابقه در سال گذشته را داشتند امسال نسبت به سال گذشته خیلی چیزها متفاوت بود و از نظر من به عنوان ناظر فنی در این مسابقه همه چیز عالی بود.

وی از هیئت استان و شهرستان و مسئولان برگزارکننده این مسابقه، بابت میزبانی خوب آنها تقدیر کرد.

محضری اذعان کرد: مسابقه از کیفیت خوبی برخوردار بود و دو تیم برنده و بازنده از تیم داوری راضی بودند و هر دو تیم بازی تماشاگرپسندی ارائه دادند.

داور اصلی این دیدار نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی یادآور شد: از تمام تماشاگران تیم میزبان که فقط تیم مورد نظر خود را تشویق می‌کردند، تقدیر می‌کنم.

مجید محسنی افزود: تماشاگران خونگرم خورموج تیم خودشان را تشویق می‌کردند و هیچ گونه حرف نامربوط نزدند و پرخاشی به تیم مقابل نکردند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول