اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

پارس جنوبی در تولید گاز به بالاتر از ظرفیت طراحی رسید

خبرگزاری فارس: مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امروز در پارس جنوبی به همت همه‌ کارکنان مجتمع به بالاترین حد تولید، بیش‌تر از ظرفیت طراحی رسیده‌ایم و این بزرگ‌ترین افتخار ماست.

پارس جنوبی در تولید گاز به بالاتر از ظرفیت طراحی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی‌اکبر شعبان‌پور در جشن ویژه غدیر و آیین تجلیل از کارمندان نمونه و بازنشستگان مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: عید غدیر یک عید بزرگ و مهم در تاریخ اسلام است و گرامیداشت این ایام لازم و ضروری است.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: افتخار ما در مجتمع گاز پارس جنوبی این است که با تولید بیش از 40 درصد گاز کشور و رساندن این گاز به خانه‌های مردم در خط مقدم خدمت به خلق هستیم.

شعبان‌پور با بیان اینکه پارس جنوبی در تولید گاز به بالاتر از ظرفیت طراحی رسیده تصریح کرد: همکاران ما در تعمیرات اساسی امسال با تلاش فراوان و کار جمعی توانستند در اسرع وقت تعمیرات اساسی را به پایان رسانند و ما امروز به همت همه‌ کارکنان مجتمع به بالاترین حد تولید، بیش‌تر از ظرفیت طراحی رسیده‌ایم و این بزرگ‌ترین افتخار ماست.

وی افزود: ما امروز از کارمندان نمونه و بازنشستگان‌ مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر و تجلیل کرده‌ایم و این کار بسیار نیکو و پسندیده‌ای است، ولی نکته‌ مهم این‌جاست که در مجموعه‌ ما همه نمونه و از نخبگان کشورند.

این مسئول بیان داشت: مسئله‌ دیگر خانواده‌های عزیز کارمندان مجتمع هستند که بیش‌ترین کمک را به ایشان برای خدمت به مردم و کشور و سرآمد بودن کرده‌اند، من بر خودم واجب می‌دانم که از همه‌ خانواده‌های کارکنان مجتمع تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم.

شعبان‌پور ضمن تاکید به استفاده از تجارب بازنشستگان شرکت اضافه کرد: من از بازنشسته‌های شرکت به پاس سی و اندی سال تلاش دلسوزانه‌شان تشکر می‌کنم، این عزیزان با توجه به شرایط سخت و حادی که در شرکت ملی گاز وجود دارد و اینکه اکثراً گرم‌ترین و سردترین نقاط ایران را تجربه کرده‌اند و هیچ‌گاه از خدمت بازنایستاده‌اند، شایسته‌ تجلیل و سپاس بی‌کران هستند.

وی اذعان داشت: اینکه ما پس از انقلاب اسلامی از یک پالایشگاه گازی به یازده پالایشگاه ترقی داشته‌ایم نشانه‌ تلاش و همت والای بازنشسته‌های عزیز است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول