اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

بیمارستان خاتم‌الانبیا مشهد ارائه‌دهنده خدمات تخصصی به بیماران سراسر دنیا

خبرگزاری فارس: معاون گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیا مشهد به بیماران نقاط مختلف دنیا مانند آسیای میانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس خدمات درمانی ارائه می‌شود.

بیمارستان خاتم‌الانبیا مشهد ارائه‌دهنده خدمات تخصصی به بیماران سراسر دنیا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد اعتضاد رضوی ظهر امروز در حاشیه مراسم بازدید رئیس دوره‌های فوق تخصصی انجمن بین‌المللی چشم از بیمارستان خاتم‌الانبیا مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در زمینه مشکلات چشمی در چند سال اخیر 50 درصد رشد داشته است.

وی در این راستا تصریح کرد: خدمات این مرکز در بخش‌های مختلفی مانند ویزیت توسط پزشکان فوق تخصص، سرویس‌های تخصصی و اورژانس که تا به حال انجام می‌شده است در حال حاضر رو به افزایش است.

معاون گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در سال 90 بیش از 120 هزار نفر به بیمارستان خاتم‌الانبیا مشهد مراجعه کرده‌اند و برای 16 هزار نفر آنها نیز عمل‌های جراحی متفاوت انجام شده است.

اعتضاد رضوی با اشاره به اینکه در این مرکز گروه‌های متخصص متفاوتی در حال ارائه خدمات به بیماران هستند، ادامه داد: خدمات این مرکز در قالب گروه‌های فوق تخصصی مانند قرنیه، شبکیه، بیماری‌های سطح چشم، آب سیاه، چشم پزشکی اطفال، انحرافات چشم، پلاستیک چشم و التهابات داخل چشم خدمات ارائه می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم این بیمارستان تاکید کرد: فاز دوم این بیمارستان با مساحت 6 هزار و 500 متر مربع در حال ساخت است که با راه‌اندازی آن این مرکز می‌تواند در زمینه فوق تخصصی چشم در در خاور میانه و آسیای میانه مطرح شود.

معاون گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه رشد فعالیت‌های تحقیقاتی که زیر پوشش دانشگاه در حال فعالیت هستند، متذکر شد: این سه مرکز که شامل گروه‌های قدامی، شبکیه و چشم پزشکی اطفال هستند و در سال گذشته اعضای این مراکز تحقیقات 35 مقاله را در پایگاه‌های بین‌المللی ارائه داده‌اند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول