اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو روز انجام می‌شود

ارائه 24 مقاله در همایش ملی ارتقای کیفیت در بجنورد

خبرگزاری فارس: همایش ملی ارتقای کیفیت با رویکرد حاکمیت بالینی با حضور متخصصان و اساتید پزشکی در بجنورد آغاز شد که در این همایش قرار است 24 مقاله در قالب سخنرانی به همایش ارائه شود.

ارائه 24 مقاله در همایش ملی ارتقای کیفیت در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این همایش ملی دو روزه پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی آفتاب پتروشیمی خراسان با حضور رئیس اداره تدوین استانداردهای وزارت بهداشت و درمان آغاز به کار کرد.

رئیس همایش ملی ارتقای کیفیت با رویکرد حاکمیت بالینی با اشاره به اینکه این همایش با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج کیفیت با رویکرد حاکمیت بالینی برگزار می‌شود، افزود: امروز نقش کیفیت در رضایت بیماران و مشتریان اجتناب‌ناپذیر است.

محمدرضا مجدی به محورهای این همایش اشاره کرد و گفت: حاکمیت بالینی و بهره‌وری، ارتقای آموزش و پژوهش، منشور رضایت‌مندی بیماران و همچنین ارزیابی فناوری سلامت از محورهای اصلی این همایش ملی است.

به گفته وی، مدیریت خطر و نوآوری در کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز درمانی و همچنین نقش نیروی انسانی در استقرار سلامت را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.

مجدی با اشاره به اینکه از مجموع 350 مقاله رسیده به دبیرخانه همایش 24 مقاله از اساتید و پزشکان برای ارائه در این همایش انتخاب شده است، یادآور شد: 220 مقاله نیز در قالب پوستر به این همایش ملی ارائه می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم شماری از مسئولان بهداشت و درمان شرکت داشتند.

هفته گذشته نیز دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی نخستین همایش بین‌المللی را برگزار کرد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول