اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال:

سارق حرفه‌ای احشام در خلخال به دام افتاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خلخال از دستگیری سارقه حرفه‌ای احشام و گوسفندان در خلخال و کشف چهار قبضه اسلحه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سارق حرفه‌ای احشام در خلخال به دام افتاد

حسین بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از دستگیری دو سارق حرفه‌ای و کشف 81 راس احشام و گوسفندان اهالی خلخال خبر داد.

وی بیان داشت: این سارقان که در تمامی نقاط شهرستان در چند ماه اخیر اقدام به سرقت گوسفندان و احشام اهالی کرده بودند با هوشیاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال به دام افتادند.

فرمانده انتظامی خلخال تصریح کرد: سارقان احشام برای فرار از دست قانون و ماموران انتظامی اقدام به پیشنهاد 5 میلیون تومان رشوه به ماموران انتظامی در محل کرده بودند که با رد رشوه از سوی ماموران ایثارگر نیروی انتظامی مواجه شدند.

این مسئول ادامه داد: با کشف این سرقت‌ها، پیگیری در راستای شناسایی مالباختگان ادامه دارد و سارقین به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی خلخال اضافه کرد: این سارقان در بازجویی‌های اولیه به هشت فقره سرقت اعتراف کرده‌اند که تحقیقات در راستای چگونگی سرقت احشام اهالی ادامه دارد.

بهمنی در پایان اذعان داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خلخال پلیس‌های تخصصی این فرماندهی موفق به کشف مواد مخدر ، چهار قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز، مقادیر زیادی فشنگ، بیش از دهها دستگاه گیرنده از ماهواره به همراه متعلقات، شش قطعه کبک شکار شده و دستگیری دو نفر شکارچی غیر مجاز شدند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول