اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی شورای هیئت‌های مذهبی استان قم خبر داد

برگزاری کارگاه‌های تخصصی در نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی شورای هیئت‌های مذهبی استان قم از برگزاری کارگاه‌های تخصصی در نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی قم خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی در نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدعلی بختیاری‌زاده سه‌شنبه شب در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه هیئت‌های مذهبی قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این نمایشگاه متشکل از 45 غرفه است تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی قم در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای خود پرداخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه موضوعاتی از جمله حجاب و عفاف، ولایت فقیه، مرجعیت، رهبری، آسیب‌شناسی و باید و نبایدها در هیئت‌های مذهبی و ... مورد توجه قرار گرفته است خاطر نشان کرد: هیئت‌های مذهبی همچنین در فضای مجازی نیز به معرفی دستاوردهای خود پرداخته و از آثار هنری در معرفی دستاوردهای خود بهره‌مند شده‌اند.

دبیر چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی قم با اشاره به اینکه در حاشیه برپایی این نمایشگاه نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود تصریح کرد:‌ در این نمایشگاه به دنبال این هستیم که هیئت‌های مذهبی آمادگی لازم را برای برپایی مراسم‌های با شکوه در ماه محرم کسب کنند.

وی قرآن و نماز، ایمنی و بهداشت، جلوگیری از تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم را از جمله موضوعات کارگاه‌های آموزشی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: برگزاری جلسات ذکر خاطرات و تجربیات توسط پیشکسوتان هیئت‌ها از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

بختیاری‌زاده از برگزاری مسابقاتی ویژه بازدیدکنندگان از نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: به برندگان این مسابقات کمک هزینه سفر به کربلا اهدا خواهد شد.

وی به برگزاری گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی قم در پایان برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در این مراسم که در سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار خواهد شد غرفه‌های برتر نمایشگاه معرفی شده و تجلیل می‌شوند.

دبیر اجرایی شورای هیئات مذهبی استان قم آمار هیئت‌های مذهبی استان قم را بیش از دو هزار هیئت دانست و افزود: در حال حاضر 800 هیئت مذهبی در قم فعال هستند.

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی استان قم از روز سه‌شنبه 16 الی 22 آبان ماه به مدت یک هفته از ساعت 16 الی 22 در صحن جواد الائمه(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) دایر است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول