اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بابل خبر داد

اعلام آمادگی فیلم‌سازان کشور برای معرفی مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر بابل گفت: اعلام آمادگی فیلم‌سازان کشوری برای تولید فیلم‌های کوتاه و مستند معرفی مازندران از دستاوردهای جشنواره وارش است.

اعلام آمادگی فیلم‌سازان کشور برای معرفی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام حسن فلاح در مراسم تجلیل از مسئولان اجرایی هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر بابل در سالن جلسات شورا برگزار شد، اظهار داشت: هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش زمینه مشارکت فیلم‌سازان برتر کشور را برای تولید فیلم‌های فاخر و اثرگذار فراهم کرده است.

رئیس شورای شهر بابل افزود: جشنواره وارش علاوه بر اینکه زمینه مشارکت مسئولان استان و شهرستان بابل را در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی فراهم کرده، فضای خاص هنری را در این شهرستان حاکم کرده است.

فلاح با تقدیر از علی اکبر سفیدگران به عنوان یکی از خیران بزرگ مازندران بیان داشت: با توجه به اعتبارات اندک هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش حمایت‌های همه جانبه علی‌اکبر سفیدگران در برگزاری موفق این جشنواره بسیار موثر بوده است.

این مسئول همچنین خواستار مشارکت جدی مدیر اجرایی جشنواره وارش در برگزاری برنامه‌های علمی، فرهنگی و هنری شهرستان بابل شد.

شهردار بابل نیز بیان داشت: شهرداری بابل در کنار انجام کارهای عمرانی، خدماتی و فضای سبز حمایت از برنامه‌های هنری را در دستور کار خویش قرار داده است.

فرهاد عسگری  با اشاره به اینکه هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش قابل مقایسه با شش دوره گذشته نبوده است، افزود: انتظار داریم با مدیریت اجرایی سفیدگران در دوره‌های بعدی شاهد برگزاری جشنواره وارش به صورت بین‌المللی در شهرستان بابل باشیم.

وی بیان داشت: شهرداری بابل برای حمایت از برنامه‌های دبیرخانه دائمی وارش آمادگی کامل دارد.

مدیر اجرایی هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش نیز گفت: هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش اگر نتیجه‌های مطلوبی از خود به جا گذاشته است یقینا به دلیل خرد جمعی بوده است.

علی‌اکبر سفیدگران با تقدیر از عوامل اجرایی هفتمین جشنواره فیلم وارش از مشارکت همه مسئولان مازندران، دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه شهرداری و شورای شهر بابل تقدیر کرد.

وی بالا رفتن بیرق مازندران در تارک کشور را یکی از دلایل مهم پذیرش مدیریت اجرایی جشنواره وارش برشمرد و متذکر شد: تنها هدف من برای قبول این مسئولیت معرفی درست استان مازندران و شهرستان بابل برای فیلم‌سازان کشور بوده است.

سفیدگران در پایان اذعان داشت: اعلام آمادگی فیلمسازان کشور برای تولید فیلم  و معرفی شهرستان بابل برای من سبب افتخار است و در کنار حمایت از فعالیت های هنری از پروژه‌های عمرانی شهرستان بابل نیز حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول