اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تداوم تغییر و تحولات در استانداری

مدیرکل دفتر شهری استانداری خراسان‌شمالی تغییر کرد

خبرگزاری فارس: قطار تغییرات در استانداری خراسان‌شمالی به ایستگاه اداره کل دفتر شهری استانداری خراسان‌شمالی رسید و حسن الهی مدیرکل سابق دفتر شهری استانداری تغییر کرد.

مدیرکل دفتر شهری استانداری خراسان‌شمالی تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، الهی که از اوایل تاسیس خراسان‌شمالی به عنوان دومین مدیرکل این دفتر شهری استانداری استان که پیش از این مسئولیت سازمان همیاری شهرداری‌ها و شهردار چند شهر را در کارنامه خود داشته، منصوب شده بود طی این مدت توانست انسجام خوبی را در بدنه شهرداری‌ها و مدیریت این مراکز خدمات‌رسان ایجاد کند.

الهی امروز در آیینی با حضور معاون عمرانی استاندار که زمزمه‌های تغییر وی نیز شنیده می‌شود، تودیع شده است.

به گزارش فارس، این مراسم تودیع در یک سبک جدید در زمان مدیریت استاندار فعلی بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

البته در صبح اول مهر امسال نیز هشت معاون و مدیران کل ستادی استانداری خراسان‌شمالی نیز بدون حضور خبرنگاران تودیع و معارفه شدند که اعتراض آنان را در نشست خبری با استاندار واداشت.

احمدی‌بیغش در این نشست در پاسخ به انتقاد خبرنگاران قول مساعد داده که از اول آبان امسال از خبرنگاران برای پوشش نشست‌های استانداری دعوت به عمل آید چیزی که با گذشت 16 روز از ماه و برگزاری نشست‌های متعدد در استانداری عملاً انجام نشده است.

از سوی دیگر طی حکمی از سوی استاندار خراسان‌شمالی، آذری به عنوان بخشدار خبوشان فاروج منصوب و جایگزین حمیدی، بخشدار پیشین شده است.

همچنین زمزمه‌های جدی تغییر معاون برنامه‌ریزی، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل بودجه استانداری شنیده می‌شود؛ موضوعی که در گمانه‌زنی تغییرات مدیران استان پس از انتصاب ششمین استاندار خراسان‌شمالی نقل محافل بود.

البته استاندار طی نشست‌های خود تاکید کرده بود، هر کسی که کار و تلاش کند و در چارچوب مقررات خدمت کند، ماندگار خواهد بود.

حال باید دید در حالی که کمتر از هشت ماه به انتخابات دهم ریاست جمهوری مانده کارنامه تغییر و تحولات در استان متوقف و یا به اذعان استاندار به خاطر کوتاهی برخی از مسئولان در انجام وظیفه این امر تداوم خواهد داشت.

موضوع مهمی که مردم اکنون در این تغییر و تحولات مطالبه می‌کنند انتصاب افراد توانمندتر از مدیران قبلی بوده و این مهم نباید به گونه‌ای باشد که مدیری تغییر و مدیری ضعیف جایگزین آن شوند، مطالبه‌ای که حق طبیعی مردم ولایت‌مدار این خطه از کشورمان برای دستیابی به شاخص‌های توسعه است.

خراسان‌شمالی در 19 مرداد 83 تاسیس و تاکنون شش استاندار به خود دیده است.

محمود احمدی‌بیغش در 17 تیر ماه امسال در نخستین مرحله از تغییر و تحولات استانداران طی آیینی با حضور وزیر کشور جایگزین ابوطالب شفقت شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول