اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

تغییر مکرر مدیران اجرایی در سال پایانی دولت به‌صلاح نیست

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تغییر استاندار خراسان‌رضوی گفت: تغییر مکرر مدیران اجرایی کشور در فرصت 10 ماهه باقیمانده از دولت به‌صلاح نیست.

تغییر مکرر مدیران اجرایی در سال پایانی دولت به‌صلاح نیست

سید امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به تغییر محمود صلاحی استاندار خراسان‌رضوی اظهارکرد: در ارتباط با این تغییر استاندار نماینده‌های مجلس مطلع نبودند و دولت اطلاع نداده است.

وی افزود: همچنین در حال حاضر دلایل این تغییر شبانه و انتصاب سرپرست استانداری خراسان‌رضوی برای ما روشن نیست؛ چرا که این اتفاق بدون اطلاع‌رسانی به نمایندگان مجلس صورت گرفته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تغییر مدیریت اجرایی در سال پایانی دولت حتی تغییر مدیرانی که قوی هم کار نکردند، به صلاح نیست و چندان تاثیری در بهبود اوضاع ندارد.

وی تصریح کرد: بنده پیش از این نیز در همان زمان گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تغییر استاندار خراسان‌رضوی را به معاون وزیر کشور گفته بودم که به دنبال این داستان نباشید چراکه به صلاح نیست.

قاضی زاده با تاکید بر به صلاح نبودن تغییر مدیران اجرایی در فرصت 10 ماهه باقیمانده دولت یادآور شد: جای این سئوال باقی است که استاندار جدید در این فرصت 10 ماهه چه اقداماتی می‌خواهد انجام دهد؟

وی ادامه داد: در عین حال باید دولت به ‌سرعت گزینه جایگزین و جدید را منصوب کند؛ چراکه استان خراسان‌رضوی دارای شرایط خاصی است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به عملکرد محمود صلاحی؛استاندار سابق خراسان‌رضوی گفت: هر مدیر اجرایی نقاط ضعف و قوتی دارد که البته آقای صلاحی شخصیتی ارزشی، فرهنگی و علاقه‌مند به امام رضا(ع) و زائرانش و همراه با روحیه‌ای معتدل بود و در خراسان‌رضوی اقدامات خوبی انجام داد.

وی افزود: از جمله این اقدامات می‌توان به کارگروه ملی زیارت، طرح توسعه زیارت، طرح خانواده پایدار و غیره اشاره کرد؛ بنابراین وی در دوره مدیریت خود عملکرد مثبتی ارائه کرد و باید در این راستا به دلیل این عملکرد خوب و مثبت از وی قدردانی شود.

قاضی زاده در ارتباط با تعیین استاندار بومی برای خراسان‌رضوی اذعان داشت: قطعا فردی که از استان خراسان‌رضوی شناخت بیشتر، کامل‌تر و بهتری داشته باشد، می‌تواند موثرتر واقع شود، که البته باید این فرد بومی در گذشته نیز مدیریتی در سطح کلان داشته باشد؛ زیرا استاندار خراسان‌رضوی باید نسبت به موضوعات و مشکلات این استان شناخت کافی داشته باشد.

وی اضافه کرد: به هرحال فرد بومی سریع‌تر می‌تواند فضا را به دست گرفته و از سرمایه‌ها و فرصت‌های موجود در استان بهره ببرد؛ در عین حال باید به نقش تاثیرگذار استان خراسان‌رضوی در عرصه ملی و بین‌المللی و در منطقه توجه کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در خاتمه متذکر شد: قطعاً وقت استاندار جدید خراسان‌رضوی در این فرصت 10 ماهه بیشتر صرف موضوعات انتخابات شده و نمی‌تواند اقدامی زیربنایی و کار جدی انجام دهد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول