اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

تغییر استاندار خراسان رضوی بر اساس اصرار استاندار بود

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: در تغییر استاندار خراسان رضوی اصرار‌های شخص استاندار بی‌تاثیر نبود.

تغییر استاندار خراسان رضوی بر اساس اصرار استاندار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مصطفی محمدنجار ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی که در تالار اجتماعات سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آقای صلاحی نزدیک به 3 سال در خراسان رضوی خدمت کردند و احترامی که مردم این استان برای ایشان قائل هستند ناشی از روحیه خدمتگزاری وی نسبت به مردم خراسان رضوی است.

وزیر کشور ادامه داد: ایشان جزو افتخارات و سرمایه‌های دوران 8 سال دفاع مقدس نیز هستند و از این لحاظ برای بسیاری از مدیران اجرایی کشور از جمله بنده یک الگو محسوب می‌شوند.

نجار با اشاره به انتخاب فروزان‌مهر به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی یادآور شد: ایشان نیز در دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور دارای سوابق بسیار درخشانی هستند و بر اساس معیارهای دولت خدمتگزار برای جایگزینی آقای صلاحی مناسب تشخیص داده شده‌اند.

وی ادامه داد: البته در تغییر استاندار خراسان رضوی اصرارهای زیاد آقای صلاحی نیز بی‌تاثیر نبود.

وزیر کشور گفت: برای آقای صلاحی پیشنهادات متعددی داریم و در هر پستی که ایشان قبول کنند از خدمات وی بهره می‌بریم.

نجار در ادامه با اشاره به اقدامات دولت و استانداری خراسان رضوی بیان کرد: در طول دوران خدمت دولت نهم و دهم و همچنین در دورانی که آقای صلاحی استانداری خراسان رضوی را عهده‌دار بودند اقدامات بی‌شماری در این استان انجام شده است.

وزیر کشور گفت:‌ تعداد شهرک‌های صنعتی و همچنین ارزش صادرات خراسان رضوی افزایش چشمگیری داشته و در زمینه‌هایی مانند تولید محصولات زراعی و همچنین سطح زیر کشت اراضی آبی و دیمی نیز پیشرفت خراسان رضوی قابل ملاحظه بوده است.

وی تصریح کرد: 5 بیمارستان مجهز که جزو پروژه‌های مهر ماندگار است در خراسان رضوی احداث شده و همچنین 1000 واحد مسکونی برای معلولان این استان در نظر گرفته شده است.

نجار خاطرنشان کرد: 2 هزار میلیارد تومان به بنگاه‌های زودبازده خراسان رضوی تزریق شده است و از مجموع 118 هزار واحد مسکونی مهر که برای این استان در نظر گرفته شده بود نزدیک به 20 هزار واحد افتتاح شده و 13 هزار واحد دیگر نیز در دست افتتاح است.

وزیر کشور ادامه داد: در مجموع 438 مصوبه سفرهای استانی در خراسان رضوی اجرایی شده است.

وی در پایان عنوان کرد: اعتبارات دهیاری‌های خراسان رضوی به 43 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و 20 منطقه نمونه گردشگری نیز در خراسان رضوی وجود دارد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول