اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور خبر داد

پیشرفت 70 درصدی سد قدرونی ثامن راور

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: پروژه احداث سد قدرونی ثامن راور که از جمله پروژه‌های بزرگ در استان کرمان است تاکنون بالغ بر 71.5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 70 درصدی سد قدرونی ثامن راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی ظهر امروز در نشستی با معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌های موجود اظهار داشت: با وجود شناسایی و وجود بالغ بر 100 معدن در شهرستان راور اشتغال از جمله مسائل مهم است.

وی افزود: این مسئله مقدمه مهاجرت اکثریت به ویژه جوانان را از راور به مرکز استان کرمان و یا دیگر استان‌ها و شهرستان‌های همجوار فراهم آورده است.

شریفی یکی از اقدامات قابل توجه صورت گرفته در شهرستان را احداث کارخانه کک‌سازی دانست و بیان داشت: با راه‌اندازی و احداث آن قطعاً در بخش اشتغال گام بزرگی برداشته شده و در اقتصاد شهرستان مؤثر است.

فرماندار راور ضمن اشاره به احداث سد ثامن در راور با هدف تأمین آب شرب شهرستان گفت: پروژه احداث سد قدرونی ثامن از جمله پروژه‌های بزرگ در استان کرمان است که تاکنون بالغ بر 71.5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال جاری نیز مبلغ 100 میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمان به آن اختصاص یافته است.

علی رشیدی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان نیز تامین آب مورد نیاز در بخش صنعت را از اهداف اصلی وزارت نیرو دانست و گفت: تامین آب مورد نیاز در صنایع از سیاست‌های اصلی وزارت نیرو است که با توجه به رشد قابل توجه صنایع در استان کرمان طی چهار سال اخیر در بخش تأمین آب صنعت تاکنون با مشکلی مواجه نشده‌ایم. 

وی در زمینه رفع مشکل آب مورد نیاز کارخانه کک‌سازی راور و همچنین رفع مشکل قنات روستای خیرآباد شهرستان قول مساعد برای پیگیری و اقدام لازم را داد و بر پیگیری موضوع به صورت کارشناسی شده و طی مراحل قانونی تأکید کرد.

در پایان این جلسه از خدمات حسن‌زاده مدیر سابق امور منابع آب شهرستان راور تقدیر و حسن کاربخش به عنوان مدیر امور آب منطقه‌ای شهرستان راور معرفی شد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول