اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله کعبی در گفت‌وگو با فارس:

حمله به بارگاه حضرت زینب(س) تکرار تاریخ است/ غربی‌ها به دنبال عقده‌گشایی هستند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حمله به حرم حضرت زینب(س) تکرار تاریخ است گفت: این جنایات توسط گروه‌های تروریستی و تندرو وابسته به کشورهای استکباری رقم می‌خورد.

حمله به بارگاه حضرت زینب(س) تکرار تاریخ است/ غربی‌ها به دنبال عقده‌گشایی هستند

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حمله گروه‌های تروریستی به حرم مطهر حضرت زینب(س) اظهار کرد: این گروه‌ها دنباله‌رو سیاست‌های استکباری هستند.

وی با اشاره به تقدس بارگاه حضرت زینب(س) ادامه داد: این اقدام متحجرانه نشانه کینه‌توزی این گروه‌ها نسبت به خاندان پیامبر(ص) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: بارگاه حضرت زینب(س) کانون صبر و نورانیت و خاستگاه ناب‌ترین معارف اسلامی و نماد ایستادگی در برابر ظلم بوده و حمله به این بارگاه نورانی جنایت علیه بشریت است.

کعبی این گونه اقدامات را نشانه استیصال دشمن در برابر مقاومت سوریه دانست و اظهار داشت: این اقدامات سخیف نشان می‌دهد که تلاش‌های دشمنان برای شکست جبهه مقاومت با یأس و ناامیدی همراه است.

وی گفت: گروه‌های تروریستی در واقع دست‌نشاندگان کشورهای استکباری غرب و حکومت‌های متحجر منطقه هستند که با چنین اقداماتی از شیعیان عقده‌گشایی می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی در سوریه زمین‌گیر شده‌اند، اضافه کرد: با وجود تمام حمایت‌های سردمداران کفر جهانی این گروه‌ها تاکنون نتوانسته‌اند به هیچ یک از اهداف خود در سوریه دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: حمله به بارگاه‌های مقدس تنها موجب تسریع در نابودی این گروه‌ها و شکست نقشه‌های دشمنان می‌شود.

کعبی با اشاره به ادعاهای گروه‌های تروریستی در حمایت از مردم خاطر نشان کرد: حمله به بارگاه حضرت زینب(س) نشان‌دهنده دروغین بودن این ادعاها است و نشان می‌دهد این گروه‌ها و دولت‌هایی که از آنان حمایت می‌کنند، اهداف ستمگرانه و ظالمانه‌ای را در سوریه دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول