اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور انجام تعمیرات

خط انتقال آب طالقان به کرج و تهران قطع می‌شود

خبرگزاری فارس: خط انتقال آب طالقان به کرج و تهران به منظور انجام تعمیرات به مدت چهار روز قطع می‌شود.

خط انتقال آب طالقان به کرج و تهران قطع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان البرز، به علت انجام تعمیرات مسیر خط انتقال آب طالقان به کرج و تهران، جریان آب انتقالی از این خط تا اتمام تعمیرات قطع می‌شود.

با توجه به انجام تعمیرات پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده شرکت آب منطقه‌ای استان تهران، خط انتقال آب طالقان از 22 آبان‌ماه امسال قطع می‌شود و از آنجا که در حال حاضر از این خط انتقال حدود 700  لیتر در ثانیه برای جمعیتی بالغ بر 120 هزار نفر توسط آبفای استان البرز برداشت می‌شود در بعضی از ساعات شبانه‌روز در مناطقی از رجایی‌شهر با قطع یا افت فشار آب مواجه خواهیم بود.

این گزارش مناطقی که با قطع یا افت فشار آب مواجه خواهند بود را شامل قسمت‌هایی از باغستان، شاهین ویلا، فاز 3،2،1 رجایی شهر، شمال حیدر‌آباد و قسمت‌هایی از 45 متری گلشهر ذکر کرده است.

براساس این گزارش، برای جبران این میزان قطع آب که توزیع آن در مناطق ذکر شده صورت می‌گرفت، آب تولیدی بخشی از چاه‌های مورد استفاده در کرج، فردیس و مهرشهر به مناطقی که با قطع آب مواجه می‌شوند، منتقل خواهد شد و تانکرهای آبرسانی نیز از طریق تماس‌های مردمی با مرکز 122، آماده اعزام به مناطقی هستند که نیاز به برداشت آب شرب دارند.

انتهای پیام/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول