اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان سابق شوشتر خبر داد

ورود ماهانه 900 پرونده به دادگستری شوشتر

خبرگزاری فارس: دادستان سابق شوشتر از ورود ماهانه 900 پرونده جدید به دادگستری شوشتر خبر داد و گفت: ورودی پرونده در دادگستری شوشتر بسیار زیاد است.

ورود ماهانه 900 پرونده به دادگستری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رضا برغمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان و معاون دادستان شهرستان شوشتر اظهار داشت: ماهانه بیش از 800 تا 900 پرونده به دادگستری خوزستان وارد می‌شود که این میزان پرونده بسیار زیاد است و باید برای رفع مشکلات چاره‌اندیشی کرد.

وی با اشاره به کمبود شدید نیرو در دادگستری شوشتر تاکید کرد: در دادگستری شوشتر با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه هستیم و گاها در ماه 220 پرونده به یک قاضی ارجاع داده می‌شد که بررسی این پرونده‌ها زمان بسیار زیادی از قاضی را صرف می‌کند.

برغمدی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین پرونده‌ها سرقت و نزاع دسته جمعی است، افزود: اصلی‌ترین موضوع تشکیل پرونده در دادگستری شوشتر سرقت از منازل و یا سرقت مسلحانه، نزاع دسته جمعی، استعمال و حمل موادمخدر، مشکلات خانوادگی و تصادفات جرحی و خسارتی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سرقت اصلی‌ترین دغدغه دادگستری شوشتر است، تأکید کرد: رسیدگی به پرونده‌های سرقت اصلی‌ترین دستورکار دادگستری شوشتر بوده است و به این دلیل با این مقوله برخورد جدی می‌شود.

دادستان سابق شوشتر افزود: با همه اخلال‌گران در نظم و امنیت شوشتر برخوردی صریح شده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: 10 سال از زمان خدمتم را در خوزستان فعالیت کرده‌ام و از این بین دو سال در گتوند و پنج سال در شوشتر بوده‌ام.

برغمدی تاکید کرد: در مدت خدمت به مردم هیچ‌گاه به سمتم مباهات نکرده‌ام و تلاش کرده‌ام تا با فعالیت قانونی در چهارچوب اختیاراتم به مردم خدمت کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر با داشتن 285 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان و در 85 کیلومتری شمال اهواز واقع شده است.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول