اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه جوانرود:

دانش‌آموزان جوانرودی 18 آبان به جنوب اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه ناحیه جوانرود گفت: دانش‌آموزی جوانرودی صبح روز پنجشنبه 18 آبان ماه در قالب اردوهای راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

دانش‌آموزان جوانرودی 18 آبان به جنوب اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عیوب فتاحی امروز در جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردوی راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان جوانرود در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: دانش‌آموزان این خطه در کاروان‌های اردو‌های راهیان‌نور وارد مناطقی می‌شوند که روزی جوانان این مملکت برای حفظ آن منطقه خون و جان داده‌اند.  

فتاحی ادامه داد: دانش‌آموزان با دیدن این مناطق جانفشانی‌ها را به خوبی درک می‌کنند و صدای حق را می‌شنوند و به مظلومیت ایران در 8 سال جنگ نابرابر پی می‌برند.  

وی با بیان اینکه راهیان نور ادامه‌دهنده راه شهداست، افزود: نباید اجازه دهیم فرهنگ ایثار و شهادت به دست فراموشی سپرده شود، بیان این فرهنگ وظیفه مسئولان نظام است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه جوانرود ضمن تشکر از نهادهای مربوطه در همیاری و همکاری با سپاه ناحیه جوانرود در اردوهای راهیان نور، از اعزام اردوی دانش‌آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در صبح روز پنجشنبه خبر داد.

در این جلسه مسائل مختلف این اردوها بررسی و برخی نیازهای برگزاری آن مورد بحث قرار گرفت و مسئولان ادارات و ارگان‌ها برای برگزاری بهتر و برآوردن نیازهای این اردو اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول