اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

باند شمالی آزاد راه همدان ـ ساوه یک ماه بسته می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار همدان از بسته شدن باند شمالی آزاد راه همدان ـ ساوه از هفته آینده به مدت یک ماه خبر داد.

باند شمالی آزاد راه همدان ـ ساوه یک ماه بسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‌محمد آزاد در حاشیه بازدید از پروژه آزاد راه همدان ـ ساوه از بسته شدن باند شمالی آزاد راه ساوه ـ همدان خبر داد و افزود: از هفته آینده به مدت یک ماه باند شمالی آزاد راه بسته می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مدت تمام اصلاحات باقی مانده هر دو باند شمالی و جنوبی آزاد راه همدان ـ ساوه انجام می‌شود تا بتوانیم هر دو باند را با هم آماده کنیم و 57 کیلومتر این راه را به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار همدان بیان داشت: مسیر جایگزین برای آزاد راه همدان ـ فامنین در این یک ماه، محور فامنین ـ تهران در نظر گرفته می‌شود که ترافیک چندانی ندارد.

وی با بیان اینکه این پروژه با تلاش همکاران از پیشرفت مناسبی برخوردار است، افزود: این آزاد راه یکی از پروژه‌های نمونه کشور است که تلاش شبانه‌روزی پیمانکار، ناظران و وزارت راه برای راه‌اندازی این پروژه قابل تقدیر است.

آزاد با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه به زودی قطعه اول آزاد راه که 57 کیلومتر است، به طور کامل بهره‌برداری شود، افزود: امروز با بازدید و جلسه‌ای که با مسئولان این پروژه انجام شد، برای اینکه آخرین اصلاحات پروژه محقق شود، از هفته آینده به مدت یک ماه باند شمالی این پروژه بسته می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر زمان افتتاح این پروژه خاطرنشان کرد: زمان افتتاح و بهره‌برداری این پروژه متفاوت است، به نحوی که ما فعلاً بهره‌برداری می‌کنیم و افتتاح رسمی با کامل شدن 30 کیلومتر باقی آن انجام می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه 10 کیلومتر نیز ظرف 10 روز آینده تکمیل می‌شود، بیان داشت: 20 کیلومتر باقی مانده این پروژه نیز با مناسب شدن شرایط هوا در فروردین ماه سال 92 به بهره‌برداری رسیده و افتتاح می‌شود.

وی بر راه‌اندازی هرچه سریع‌تر کیوسک عوارضی و آزاد راه تأکید کرد و گفت: تکمیل باند جنوبی در اولویت است به طوری که باید با بسته شدن باند شمالی آزاد راه به نصب عوارضی و علائم راهنمایی و رانندگی نیز اقدام شود.

معاون عمرانی استاندار همدان نیز گفت: این آزاد راه علاوه بر اینکه پروژه‌ای اقتصادی و عمرانی است، پروژه‌ای اجتماعی است و تبعات اجتماعی آن نیز مد نظر قرار می‌گیرد.

خسرو سامری خاطرنشان کرد: این پروژه برای مردم احداث می‌شود که باید در آن به مسائل اجتماعی که مردم با آنها در ارتباط هستند نیز توجه شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول