اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال:

پیروزی مقابل کره جنوبی نباید ما را مغرور کند

خبرگزاری فارس: مدافع اسبق تیم ملی فوتبال گفت: رمز پیروزی در دیدار حساس تیم ملی مقابل ازبکستان این است که با غرور به میدان نرفته و از شکست کره جنوبی مغرور نشده باشیم.

پیروزی مقابل کره جنوبی نباید ما را مغرور کند

فرشاد فلاحت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم ملی فوتبال کشورمان برای راه یافتن به جام جهانی فوتبال شرایط حساسی دارد و در صورت کوچک‌ترین غفلت ممکن است، آسیب بزرگی را متحمل شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای تکرار پیروزی مقابل کره‌جنوبی برابر ازبکستان که حریف بعدی تیم ملی فوتبال ما است باید با چه شیوه‌ای به میدان برویم، گفت: نخستین گام فراموش کردن بازی با کره جنوبی است و نباید از این پیروزی مغرور شویم.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: بازیکنان تیم ملی در یک بازی سخت و نفس‌گیر مقابل بهترین تیم حال حاضر فوتبال آسیا به پیروزی رسیدند، اما باید توجه داشت که این دیدار به پایان رسیده و تنها 3 امتیاز نصیب ما شده است.

فلاحت‌زاده تاکید کرد:‌ امروز همه تیم‌های آسیایی پیشرفت کرده‌اند و دیگر مانند دهه 50 و 60 حریفان ایران از پیش بازنده نیستند.

وی افزود: از سوی دیگر تیم‌هایی که با کشورمان در گروه نخست مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا هم‌گروه هستند، توانایی‌های زیادی داشته و نتایج این گروه نشان دهنده قدرت آنها است.

فلاحت‌زاده تاکید کرد: بنابراین باید در برابر حریفان خود با تمام توان به میدان رفته و از اینکه برابر کره جنوبی به پیروزی رسیدیم، مغرور نباشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران با ازبکستان اظهار داشت: بازیکنان ایران از نظر تکنیکی به مراتب بهتر از ازبک‌ها هستند و در صورتی که مانند بازی با کره جنوبی حمایت شوند، می‌توانیم در آزادی به 3 امتیاز ارزشمند دیگر دست پیدا کنیم.

فلاحت‌زاده گفت: در مورد شیوه بازی نیز کادر فنی تیم ملی به دلیل شناختی که از همه بازیکنان و حریف دارد، بهترین تصمیم را اتخاذ خواهد کرد و وظیفه مردم، مسئولان و رسانه‌ها در این شرایط تنها حمایت از تیم ملی برابر ازبک‌ها است.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول