اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال گهر دورود:

همه باید از مایلی‌کهن حمایت کنیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال گهر دورود گفت: برای موفقیت تیم همه باید از کادر فنی جدید و محمد مایلی‌کهن حمایت کنیم.

همه باید از مایلی‌کهن حمایت کنیم

مجتبی زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به دلیل مشکلات بسیاری که گریبان‌گیر تیم ما در هفته‌های اخیر شده، گهر نتوانست نتایج مطلوبی را کسب کند.

وی در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه تغییر کادر فنی گهر موثر خواهد بود؟ گفت: همه مشکلات ما مربوط به مسائل تکنیکی و تاکتیکی نیست و حاشیه های خارج از تیم بر روحیه بازیکنان و کادر فنی اثر گذاشته است.

* مایلی‌کهن به تنهایی نمی‌تواند معجزه کند

هافبک تیم فوتبال گهر دورود افزود: در تیم‌های ورزشی که دچار چنین مشکلاتی می‌شوند، نخستین کار تزریق روحیه به بدنه تیم و انجام اقداماتی است که موجب افزایش روحیه بازیکنان شود.

زارعی گفت: تغییر در کادر فنی از جمله این اقدامات است و به همین دلیل معتقدم اگر چه کادر فنی پیشین تیم در نتایج گهر مقصر نبودند، اما تغییر در کادر فنی و حضور محمد مایلی‌کهن مفید بوده است.

وی متذکر شد: البته مایلی‌کهن به تنهایی نمی‌تواند اقدام عجیب و غریبی انجام داده و اگر او را حمایت نکنیم، معجزه‌ای هم نخواهد کرد.

هافبک تیم فوتبال گهر دورود تاکید کرد: بنابراین در شرایط فعلی همه باید از کادر فنی جدید حمایت کرده و امیدواریم با حمایت مردم و مسئولان و همچنین انگیزه بالای بازیکنان که پس از حضور محمد مایلی‌کهن ایجاد شده، نتایج ضعیف هفته‌های نخست لیگ را جبران کنیم.

زارعی در پایان اذعان داشت: کارنامه مایلی‌کهن مشخص و شفاف است و از سوی دیگر گهر از حمایت هواداران پرشوری سود می‌برد که می‌توانیم با اتکا به این توانمندی‌ها، نواقص گذشته را بر طرف کرده و برای بقا در لیگ برتر نتایج لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول