اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صبای قم:

توان صبا در تعطیلات لیگ تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: اختلاف امتیاز صبای قم با صدر جدول چندان زیاد نیست و با استفاده از فرصت تعطیلات لیگ برتر توان تیمی را ارتقاء داده و با قدرت در ادامه لیگ حاضر می‌شویم.

توان صبا در تعطیلات لیگ تقویت می‌شود

محسن بیات امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با تمجید از تلاش‌های کادر فنی صبای قم در تشکیل تیمی آماده برای ادامه بازی‌های لیگ دوازدهم اظهار کرد: مطمئناً با تلاش و پشتکاری که کادر فنی دارد صبای قم در ادامه لیگ، تیم موفقی خواهد شد و به جایگاه و موقعیت بسیار خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دست خواهد یافت.

مدافع تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: بین تک تک بازیکنان تیم وحدت و صمیمیت خاصی به وجود آمده و عبدالصمد مرفاوی به خوبی بازیکنان را تمرین می‌دهد و همه بازیکنان ما از همین تعطیلات لیگ برتر با تمام انگیزه برای کسب موفقیت تلاش می‌کنند.

وی در ادامه به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد دیدار آینده ما با تیم فوتبال سایپای البرز جدال سختی خواهد بود، به همین دلیل در این ایام تلاش می‌کنیم تیم به خوبی آماده‌ شده و با تمام توان در این مسابقه حساس به میدان برویم.

بیات اظهار داشت: از ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیمی تاکتیکی خواهیم بود و قطعاً با توجه به اینکه مهره‌ها و بازیکنان بسیار خوبی داریم، نه تنها برابر تیم سایپا بلکه در سایر دیدارهای لیگ برتر تنها برای کسب سه امتیاز بازی خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت جدول رده‌بندی و همچنین برنامه‌ بازی‌های ما تا پایان نیم فصل به شکلی است که به هیچ عنوان بازی آسانی برابر هیچ یک از حریفان در پیش نداریم و با شرایطی که در حال حاضر در جدول رده‌بندی داریم، باید برای تثبیت موقعیت تیم بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال تا قبل از انجام دیدارهای هفته پانزدهم فرصت بسیار خوبی داریم تا با خواسته‌های تاکتیکی کادر فنی مأنوس شده و بتوانیم بازی مطلوبی در برابر حریفان انجام دهیم.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب 20 امتیاز از 14 مسابقه در مکان نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارد و دیدار هفته پانزدهم این فصل این تیم برابر سایپای البرز روز بیست و هشتم آبان ماه در کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول