اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز:

جنگ همسایه‌ها به سود کرج به پایان می‌رسد

خبرگزاری فارس: هافبک تیم‌ فوتبال سایپای البرز گفت: تیم‌های سایپا و فجر در جدول لیگ برتر همسایه هم هستند و ما برای این دیدار تنها به پیروزی و کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم.

جنگ همسایه‌ها به سود کرج به پایان می‌رسد

سجاد شهباززاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه با کسب پیروزی برابر نفت آبادان توانستیم افت روحی تیمی پس از شکست مقابل ملوان را جبران و با روحیه بهتر تمرینات روزهای اخیر را برگزار کردیم.

* باید در خارج از خانه نیز پیروز میدان باشیم

وی با اشاره به در پیش بودن دیدار تیمش در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: یکی از مشکلاتی که ما را در این فصل رنج می‌دهد، برخی شکست‌های خارج از خانه است.

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: این در حالی است که در اکثر  دیدارهای خانگی موفق بوده و با کسب پیروزی حریفان را بدرقه کرده‌ایم.

شهباززاده افزود: هدف اصلی سایپا در این فصل قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جدول است و اگر می‌خواهیم به این هدف مهم دست پیدا کنیم، باید در داخل و خارج از خانه تنها به فکر کسب پیروزی باشیم.

وی با اشاره به شکست تیمش برابر ملوان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: در این دیدار شرایطی بر فضای بازی حاکم شد که نتوانستیم عملکرد قابل قبولی داشته و در نهایت نیز با یک گل مقابل حریف شکست خوردیم.

هافبک سایپای البرز بیان داشت: پس از این بازی مقابل نفت آبادان که تیمی بحران‌زده است به میدان رفتیم که خوشبختانه نتیجه این دیدار خانگی به سود ما بود و موفق به کسب هر سه امتیاز بازی شدیم.

شهباززاده با بیان اینکه دیدار این هفته تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز اهمیت بسیاری برای هر دو تیم دارد، گفت: سایپا و فجر با یک امتیاز اختلاف در رده‌های ششم و هفتم جدول قرار داشته و به نوعی همسایه هستند.

وی تاکید کرد: ما باید نبرد همسایه‌ها را با پیروزی به پایان ببریم، چرا که عدم کسب سه امتیاز این مسابقه حساس جایگاه سایپا را در جدول رده‌بندی متزلزل می‌کند.

شهباززاده گفت: هم اکنون بازیکنان و کادر فنی سایپای البرز از نظر فنی و روحی آمادگی لازم را دارند و ما برای کسب پیروزی به مصاف فجری می‌رویم که در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های فجر و سایپا از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه این هفته به میزبانی شیرازی‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و2/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول