اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از تساوی خانگی با فولاد

تمرینات صبای قم 4 روز تعطیل شد

خبرگزاری فارس: تمرینات تیم فوتبال صبای قم در آستانه تعطیلات بازی‌های لیگ برتر فوتبال تا روز چهاردهم آبان ماه تعطیل شد.

تمرینات صبای قم 4 روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در آستانه تعطیلات مجدد لیگ برتر فوتبال و بعد از پایان دیدارهای هفته چهاردهم دور رفت لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به مدت چهار روز تعطیل شد.

عبدالصمد مرفاوی به دنبال تساوی در دیدار هفته چهاردهم از نیم فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر فولاد خوزستان، تیمش را به استراحت چهار روزه فرستاد تا صبایی‌ها دور جدید تمرینات خود را از روز یکشنبه با روحیه‌ای مناسب آغاز کنند.

با هماهنگی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، با توجه به اعلام زمان جدید برگزاری بازی صبای قم و سایپا البرز در هفته پانزدهم از دور رفت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، صبایی‌ها بعد از این استراحت دور جدید تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

البته صبایی‌ها قصد دارند در تعطیلات لیگ برتر فوتبال که به مدت 18 روز طول می‌کشد، اردوی تدارکاتی یک هفته‌ای نیز در خارج از تهران برگزار کنند و برای این منظور به زودی مدیریت باشگاه صبا میزبان اردوی آنها را اعلام خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپا البرز روز بیست و هشتم آبان ماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر از 14 بازی با کسب 20 امتیاز در مکان نهم قرار دارد، در حالی که هم‌اکنون تیم استقلال تهران با کسب 25 امتیاز صدرنشین است، ملوان انزلی، تراکتورسازی تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز در رده‌های بعدی جای دارند.

صبای قم از 14 بازی خود تا پیش از مصاف با سایپا البرز در ایستگاه پانزدهم لیگ برتر، پنج پیروزی، پنج تساوی و چهار باخت در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول