اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست استاندار و محرابیان

پروژه‏های مهر ماندگار استان سمنان بررسی شد

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان در دیدار با دستیار ویژه رئیس جمهوری، روند اجرای پروژه‏های مهر ماندگار را در استان سمنان بررسی کرد.

پروژه‏های مهر ماندگار استان سمنان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان گفت: در ادامه دیدارها و ملاقات‏های استاندار سمنان با مقامات و مسئولان کشوری، عباس رهی استاندار سمنان در نشستی با علی‏اکبر محرابیان، دستیار ویژه رئیس جمهور روند اجرای پروژه‏های مهر ماندگار را در استان سمنان مورد بررسی قرار داد.

ایرج کارخائی افزود: در این ملاقات، بر اجرا و افتتاح 33 پروژه مهر ماندگار برای بهره‏مندی مردم استان سمنان در زمان مقرر تاکید و مسائل و مشکلات این طرح‏ها بررسی شد.

وی افزود: استاندار سمنان در دیدارهای جداگانه‏ای با مدیرعامل بانک صادرات و نیز مدیرعامل بانک ملی در خصوص مسائل مختلف و اعتبارات بانک‏های صادرات و ملی گفت‏وگو کرد و خواستار ارائه تسهیلات مناسب برای اجرای پروژه‏ها و رشد و توسعه استان سمنان شد.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان اضافه کرد: استاندار سمنان همچنین در تهران در جلسه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی سمنان و نشست هی‏ت امنای دانشگاه سمنان شرکت و بر اجرای طرح و برنامه‏های مختلف عمرانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه سمنان تاکید کرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول