اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

طرح‌های مهر ماندگار با قاطعیت دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: طرح‌های مهر ماندگار در استان با قاطعیت دنبال می‌شود.

طرح‌های مهر ماندگار با قاطعیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در مراسم اختتامیه افتتاح طرح‌های مهر ماندگار در هرمزگان اظهار داشت: 49 طرح و پروژه مهر ماندگار استان با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان در حال احداث است که با قاطعیت دنبال می‌شود.

وی افزود: با اجرای پروژه‌های مهر ماندگار در هرمزگان بسیاری از مشکلات استان در زمینه حمل و نقل برطرف می‌شود.

استاندار هرمزگان این پروژه‌ها را شامل احداث فاز تکمیلی بندر شهید رجایی و بنادر چند منظوره استان، ‌پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و توسعه پالایشگاه‌های بندرعباس، لاوان و گاز هنگام، همچنین احداث کارخانجات بزرگ فولاد، کشتی‌سازی، فرمالین، هگزامین و پل خلیج فارس عنوان کرد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها ظرفیت‌های بندری، پالایشی، فولادی و راه و ترابری افزایش می‌یابد و ارتباطات با پایتخت اقتصادی و حمل و نقل کشور تسهیل و تسریع خوا‌هد شد.

عزیزی اضافه کرد: آب شرب بخش قابل توجهی از مردم استان با آبرسانی به جاسک، بشاگرد، بندرلنگه، بستک و روستاهای قشم و چند شهر و روستای دیگر استان به همت دولت تامین خواهد شد و کمبود برق استان نیز با احداث نیروگاه گنو برطرف می‌‌شود.

وی افزود: شاخص‌های بهداشتی و درمانی با حمایت‌های دولت عدالت‌محور نهم و دهم و تکمیل بیمارستان‌های جدید‌الاحداث ارتقا یافته است؛ همچنین ظرفیت‌های گردشگری و توریستی، آسایش و رفاه عمومی با احداث پروژه‌های پیش‌بینی شده با همراهی و پشتیبانی دولت توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول