اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور پرقدرت در ادامه مسابقات لیگ صورت گرفت

اردوی تدارکاتی تیم ذوب‌آهن در کردان

خبرگزاری فارس: با نظر کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن، اردوی تدارکاتی این تیم برای حضور پرقدرت در ادامه مسابقات لیگ در کردان کرج برگزار می‌شود.

اردوی تدارکاتی تیم ذوب‌آهن در کردان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از انجام مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، به دلیل دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی، رقابت‌های لیگ تعطیل شد.

با نظر فرهاد کاظمی سرمربی تیم ملی فوتبال ذوب‌آهن، پس از تعطیلی چند روزه تمرینات این تیم، از مدیران باشگاه درخواست شد که اردویی در خارج از استان اصفهان برگزار شود.

بر این اساس از روز گذشته اردوی تدارکاتی تیم ذوب‌آهن در کردان برگزار شده تا بازیکنان برای دیدار حساس هفته پانزدهم با تیم پرسپولیس تهران آماده شوند.

همچنین در مدت برگزاری اردوی تدارکاتی، شاگردان کاظمی دو بازی دوستانه نیز برگزار می‌کنند که دیدار با تیم نفت تهران در روز پنج شنبه هفته جاری یکی از این دیدارهاست.

به گزارش فارس، در حال حاضر تیم فوتبال ذوب‌آهن از 14 بازی گذشته خود سه برد، سه تساوی و هشت باخت به دست آورده و با 12 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

فرهاد کاظمی که پس از اخراج کربکندی هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن را بر عهده گرفت، هنوز نتوانسته با این تیم بردی را کسب کند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول