اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب مانور «خدمت متعالی»

شبکه‏های توزیع برق شمال‏شرق سمنان بهینه‏سازی شد

خبرگزاری فارس: شبکه‏های توزیع برق محدوده شمال‏شرق سمنان در قالب مانور «خدمت متعالی» بهینه‏سازی شد.

شبکه‏های توزیع برق شمال‏شرق سمنان بهینه‏سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی توزیع برق استان سمنان، مدیر توزیع برق شهرستان سمنان اظهار داشت: تاسیسات و شبکه‏های توزیع برق فیدر مصلای سمنان در محدوده ضلع شمالی دانشگاه‏های سمنان، آزاد اسلامی و علوم پزشکی در قالب مانور خدمت متعالی اصلاح و بهینه‏سازی شد.

علی‏رضا قیومی گفت: این مانور با حضور 50 نفر نیروی عملیاتی و پشتیبانی و بهره‏گیری از خودروهای اتفاقات و فوریت‏های برق و با هدف کاهش خاموشی‏های ناخواسته و افزایش قابلیت شبکه اجرایی شد.

وی افزایش توان و آمادگی کارکنان در مواجهه با بحران را یکی از اهداف مهم این‏گونه برنامه‏ها اعلام کرد و افزود: با بهره‏گیری از همه امکانات و نیروهای عملیاتی و پیمانکاران، حجم وسیعی از شبکه‏ها در کوتاه‏ترین زمان ممکن بهینه‏سازی شده و افزایش بهره‏وری و رضایت‏مندی مشترکان را به همراه خواهد داشت.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با عنوان اینکه عملیات سرویس 200 اصله پایه شامل آچارکشی و تعویض مقره‏های معیوب نیز انجام شده است، اظهار داشت: در این راستا، 600 عدد سیم اصلی شبکه هم تعویض و اصلاح شد.

قیومی اضافه کرد: سرویس 9 ایستگاه توزیع برق هوایی و یک دستگاه پست زمینی، اصلاح پنج اصله پایه برق چوبی، نصب دو ست کات اوت، اصلاح سه نقطه ترکیب شبکه به منظور کاهش اتصالی، جمع‏آوری 18 اصله پایه‏های مازاد و بهینه‏سازی 10 هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی از مهم‏ترین برنامه‏های این مانور به شمار می‏رود.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: چنانچه اقدامات ذکر شده، به صورت عادی اجرا شود حدود 10 روز کاری زمان نیاز خواهد داشت، اما با تجمیع تمام امکانات و تجهیزات، همه فعالیت‏های مورد اشاره ظرف پنج ساعت و با اعمال کم‏ترین میزان خاموشی به مشترکان این طرح به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول