اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دیلم:

نگارخانه دیلم تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دیلم گفت: ساخت نگارخانه برای عرضه و نمایش آثار هنری تا پایان امسال در شهرستان دیلم عملیاتی می‌شود.

نگارخانه دیلم تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیلم ماشاءالله احمدی ظهر امروز در نشست با شماری از هنرمندان دیلمی اظهار داشت: هنرمندان باید گسترش فرهنگ ولایت و ارتباط آن به نسل جوان و تقویت باورهای اعتقادی را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: هنرمندان امروز جامعه باید در گسترش فرهنگی ولایت و ارتباط آن به نسل جوان نقش برجسته‏تری داشته و سعی در تقویت باورهای دینی از طریق خلق آثار هنری فاخر داشته باشند.

فرماندار شهرستان دیلم گفت: هنرمندان در تقویت و ترویج باورهای دینی نسل مسئولیتی سنگین و نقشی انکارناپذیر دارند.

احمدی ادامه داد: هنر به دلیل جذابیت، داشتن روح لطیف و گستردگی موضوع قابلیت این را دارد که فرهنگ دینی و ولایی را به طور مؤثری در جامعه رواج داده و به نسل جوان منتقل کند.

این مسئول تاکید کرد: امروز جوانان ما آنچه را که از طریق هنر منتقل می‎شود به راحتی می‎پذیرند و هنرمندان را الگویی برای خود می‎دانند بنابراین هنرمندان باید با حساسیت و دقت بیشتری در این عرصه فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا زمینه لازم را در این راستا فراهم کرده و جوانان را به حضور در این عرصه‎ها تشویق کنیم.

فرماندار شهرستان دیلم گفت: هنرمندان متوجه موقعیت حساس خود در جامعه باشند و بدانند که مردم بر فعالیت، برنامه‎ها و الگوهای رفتاری آنان نظارت می‎کنند.

احمدی یادآور شد: در سال گذشته به میزان مناسبی اعتبارات فرهنگی در راستای تقویت و رشد فعالیت‎های فرهنگی هنری اختصاص یافت و برنامه‎های خوبی نیز در این زمینه اجرا شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در سال جاری توسعه و ارتقاء شاخص‎های فرهنگی شهرستان دیلم مورد توجه قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال نسبت به عملیاتی کردن این برنامه‎ها اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: ساخت نگارخانه برای عرضه و نمایش آثار هنری، تکمیل ساخت پلاتوی هنری، نشست با هنرمندان و اختصاص بودجه برای فعالیت‎های فرهنگی هنری از جمله اقداماتی است که تا پایان سال جاری مدنظر قرار گرفته شده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول