اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

با اقتدار در لیگ برتر حاضر می‌شویم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: این تیم در مرحله دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور قوی‌تر از مرحله نخست ظاهر می‌شود.

با اقتدار در لیگ برتر حاضر می‌شویم

علی خوش‌رفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تا‌کنون در یک مرحله برگزار شده از مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و تیم ایثار در مکان دوم جدول‌ رده‌بندی شانس خوبی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر دارد.

وی افزود: دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در راه است، به همین منظور تمام اعضای تیم زیر نظر کادر فنی خود را از هر نظر آماده این مرحله از مسابقات می‌کنند تا بتوانیم حتی در صورت امکان به صدر جدول این گروه نزدیک شویم. 

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اضافه کرد: با توجه به نفرات بسیار خوب و آماده‌ای که از ظرفیت غنی بسکتبال با ویلچر قم در تیم ایثار عضویت دارند و همچنین بازیکنان جدیدی که جذب تیم شده‌اند این تیم امید زیادی به موفقیت در لیگ برتر خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در هفته سوم آبان ‌ماه ادامه داد: این مرحله از پیکارها با شرکت چهار تیم حاضر در گروه نخست این فصل به میزبانی بابل برگزار می‌شود.

خوش‌‌رفتار عنوان کرد: در مسابقات این فصل لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هشت تیم در دو گروه قرار گرفته‌اند که بر اساس این گروه‌بندی، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در گروه نخست با تیم‌های هیئت خوزستان، پیام ارتباطات اصفهان و شهرداری رینه بابل هم‌گروه است.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با اشاره به برنامه‌ دیدارهای مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه نخست اظهار کرد: بازی‌های این مرحله از هجدهم آبان به مدت سه روز به انجام خواهد رسید.

وی همچنین به وضعیت تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در جدول رده‌بندی مسابقات گروه نخست اشاره و بیان کرد: با توجه به برگزاری یک مرحله از مسابقات این فصل تیم ایثار قم با کسب دو پیروزی و یک باخت در مکان دوم جدول ایستاده است.

خوش‌رفتار عنوان داشت: در دور نخست مسابقات گروه که به میزبانی تیم قم به انجام رسید، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم مقابل هیئت خوزستان و شهرداری رینه بابل به برتری رسید و تنها در جدال با تیم پیام ارتباطات اصفهان با اختلاف اندک نتیجه را واگذار کرد.

وی ادامه داد: در بازی‌های دورهای بعدی که به میزبانی شهرداری رینه بابل، هیئت خوزستان و پیام ارتباطات اصفهان برگزار می‌شود قطعاً پرقدرت حاضر می‌شویم تا شاهد صعود تیم به مرحله نیمه نهایی بازی‌های این فصل لیگ برتر باشیم.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تصریح کرد: در این گروه همه تیم‌ها با توجه به برخورداری از نفرات ملی‌پوش، از توانمندی بالایی برخوردار هستند اما قطعاً تیم ایثار قم به عنوان یکی از دو تیم برتر به مرحله بعد صعود خواهد کرد. 

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول