اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدجواد لاریجانی در گفت‌وگو با فارس:

حقوق بشر نمی‌تواند توسط تروریست‌ها پیش برود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با اعلام اینکه مذاکرات با دولت میانمار در مورد نسل‌کشی مردم در این کشور در جریان است، گفت: حقوق بشر نمی‌تواند توسط افرادی که حامی تروریست هستند در هیچ جای دنیا پیش رود.

حقوق بشر نمی‌تواند توسط تروریست‌ها پیش برود

محمدجواد لاریجانی در حاشیه سفر به مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در آمل مبنی بر نسل‌کشی مردم میانمار و سکوت مجامع بین‌المللی و سازمان حقوق بشر در قبال این حرکت بیان داشت: حقوق بشر در منطق غربی یعنی حقوق کسانی که علیه اسلام هستند، خون مسلمانان در نظر غرب حلال است و هیچ ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: اگر فردی در پاریس، لندن و یا یکی از کشورهای غربی کشته می‌شد که طرفدار افکار آنها بود، بسیار غوغا می‌کردند ولی ملت اسلام باید از اجحافی که به مسلمانان در فلسطین، لبنان، سوریه، میانمار و دیگر نقاط دنیا می‌شود حتما حمایت قاطع داشته باشد.

رئیس ستاد حقوق بشر و مشاور امور بین‌الملل قوه قضائیه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با صدایی بسیار بلند در حوزه‌های مختلف دیپلماتیک و غیر دپلماتیک در مجامع بین‌المللی به دفاع از حقوق مسلمین میانمار قیام کردیم و این کار را ادامه خواهیم داد.

لاریجانی در مورد مذاکراتی با دولت میانمار در مورد نسل‌کشی مردم این کشور اذعان داشت: مذاکراتی با دولت میانمار در جریان است تا متوجه‌شان کنیم که این کار به ضررشان است البته از مجامع غربی نیز انتظار خاصی نداریم زیرا آنها برای دفاع از حقوق بشر درست نشده‌اند، بلکه برای پیشبرد اغراض خودشان درست شدند.

مشاور امور بین‌الملل قوه قضائیه در پایان گفت: حقوق بشر نمی‌تواند توسط جانیان و افرادی که حامی تروریست هستند در هیچ جای دنیا پیشبرد پیدا کند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول