اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دامغان در مجلس:

مسئولان در برخورد با روزنامه شرق طبق قانون عمل کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در برخورد با روزنامه «شرق» طبق قانون عمل کنند.

مسئولان در برخورد با روزنامه شرق طبق قانون عمل کنند

عبدالرحمان رستمیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان با اشاره به توقیف روزنامه شرق و نحوه برخورد با آن اظهار داشت: کسی که کار نامربوطی را در روزنامه شرق انجام داده است، باید طبق قانون با او برخورد شود.

وی اضافه کرد: در خصوص مجازات جایگزین هم باید بگوییم که عده‏ای کارشناس می‏توانند در این زمینه اظهار نظر و تصمیم‏گیری کنند.

رستمیان خاطرنشان کرد: نکته‏ای که در این زمینه بسیار مهم بوده و لازم است درباره آن صحبت شود، این است که هر کس خدماتی که رزمنده‏های اسلام برای ما انجام داده‏اند را نادیده بگیرد، در واقع خودش را ندیده و نابیناست.

وی اضافه کرد: فرزندان امروز ایران اسلامی وقتی یک جانباز را می‏بینند یا در جمعی در کنار این قبیل افراد قرار می‏گیرند، احساس غرور و افتخار می‏کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمانی ایران اسلامی، فداکاری افرادی از این دست را داشته که توانسته با موفقیت با جهان و تحولات سیاسی آن روبه‏رو شود وگرنه اگر این عزیزان نبودند، امروز نمی‏دانستیم قرار است چه اتفاقی برای ما بیفتد.

رستمیان تصریح کرد: شاید حیثیت، غرور و غیرتی که در برهه کنونی بین ملت‏های جهان داریم، بدون حضور این عزیزان از بین می‏رفت و وظیفه ما این است که از هر دقیقه‏ای که به دست می‏آوریم برای تجلیل از مقام شامخ جانبازان، رزمندگان و خانواده‏های شهدا بهره ببریم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما جانبازانی داریم که قطع نخاعی هستند و فعالیت‏هایشان از کمر به پایین مختل بوده و واقعاً قدردانی کردن از این افراد کمترین کاری است که می‏توانیم برایشان انجام دهیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری تصریح کرد: اگر نیاز به تغییر قانونی در مجلس شورای اسلامی باشد، حتماً این اتفاق رخ خواهد داد.

رستمیان افزود: یک نماینده نمی‏تواند به تنهایی بگوید که یک قانون باید تغییر کند یا خیر و باید سلسله مسائل را با هم در نظر گرفت.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول