اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

مردم ایلام لیاقت خدمت بیشتری دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مردم یکدست شیعه ایلام لیاقت خدمت بیشتری دارند.

مردم ایلام لیاقت خدمت بیشتری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ظهر امروز در آیین معارفه استاندار جدید ایلام اظهار داشت: مردم استان ایلام در دوران پیش از انقلاب زحمات فراوانی در پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب داشته و هم در دوران جنگ تحمیلی از خود رشادت نشان دادند.

وی ادامه داد: استان ایلام تا قبل از انقلاب یکی از استان‌های بن‌بست کشور بود که پس از آن هشت سال دفاع مقدس را از نزدیک به چشم خود دید.

این مسئول اضافه کرد: گاهی شهر ایلام در دوران دفاع مقدس نا‌امن‌تر از خط مقدم می‌شد، خط مقدمی که قلاویزان بود با تلاش رزمندگان اسلام در امنیت بود اما شهر ایلام روزانه سه تا چهار نوبت مورد بمباران هواپیماهای دشمن بعثی قرار می‌گرفت.

رحمانی تصریح کرد: حتی تاجایی که بزرگ‌ترین حادثه جنگ‌های دنیا که هیچگاه در هیچ جای دنیا رخ نداد در این دیار رخ داد و میدان فوتبال نیز مورد بمباران هواپیماهای بعثی قرار گرفت.

رحمانی تصریح کرد: اما در آن زمان پشت سر آیت‌الله حیدری ایلامی با تشکیل گروه‌های چریکی که بعدا زمینه‌ساز تشکیل یک لشکرمقتدر به نام امیر المومنین (ع) شد در برابر دشمنان بعثی مردم ایستادگی کردند. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: امروز نیز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی استان ایلام توسعه کمی و کیفی یافته و این مهم در دولت نهم و دهم به اوج خود رسیده است.

وی ادامه داد: این توسعه‌ها در بخش‌های زیرساختی تا زیباسازی در استان ایلام قابل رویت است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول